V obchodním domě Kotva probíhá velikonoční akce „nakup a získej“, jejíž součástí je také velikonoční stánek, kde nakupující mohou získat tradiční velikonoční symboly — pomlázky, nálepky na vajíčka nebo beránka. Je třeba zvýraznit hostesky na stánku, ale také promotérky, které rozdávají v okolí OD Kotva hrací karty.
Kopírovat tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi či náhodní nakupující.
Kopírovat tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi či náhodní nakupující.
V jednoduchosti je krása. Úspěch promo akce záleží na detailech tvořících ucelený celek. Proto byly vybrány hostesky, pro které byly nachystány tradiční staročeské kroje. Hostesky tak byly nedílnou součástí velikonoční prezentace, atrakcí pro kolemjdoucí (fotografování, diskuze, aj.) a dále se zvýšila ochota oslovených vzít si hrací kartu a informace na ulici.
Během promo akce bylo efektivně rozdáno několik tisíc letáků — hracích karet. Projekt překonal očekávání a bylo rozdáno cca 2800 ks odměn za nákupy uskutečněné v OD Kotva během předvelikonočního období.
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...