V obchodním domě Kotva probíhá velikonoční akce „nakup a získej“, jejíž součástí je také velikonoční stánek, kde nakupující mohou získat tradiční velikonoční symboly — pomlázky, nálepky na vajíčka nebo beránka. Je třeba zvýraznit hostesky na stánku, ale také promotérky, které rozdávají v okolí OD Kotva hrací karty.
Kopírovat tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi či náhodní nakupující.
Kopírovat tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi či náhodní nakupující.
V jednoduchosti je krása. Úspěch promo akce záleží na detailech tvořících ucelený celek. Proto byly vybrány hostesky, pro které byly nachystány tradiční staročeské kroje. Hostesky tak byly nedílnou součástí velikonoční prezentace, atrakcí pro kolemjdoucí (fotografování, diskuze, aj.) a dále se zvýšila ochota oslovených vzít si hrací kartu a informace na ulici.
Během promo akce bylo efektivně rozdáno několik tisíc letáků — hracích karet. Projekt překonal očekávání a bylo rozdáno cca 2800 ks odměn za nákupy uskutečněné v OD Kotva během předvelikonočního období.
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...