Společnost EmbedIT v rámci náboru nových pracovníku v Ostravské pobočce organizuje Den otevřených dveří s prezentací společnosti, prohlídkou pracovního prostředí a ukázkou používaných aplikací.
Primárním cílem akce bylo informovat studenty Vysoké školy Báňské (VŠB) v Ostravě a zvát je na Den otevřených dveří, sekundárním cílem pak zvyšovat povědomí o firmě EmbedIT.
Studenti Vysoké školy báňské - technické univerzity v Ostravě, zejména pak posluchači fakulty elektrotechniky a informatiky.
Dva týmy, pohybující se na rušných místech areálu VŠB, tvořili walkingboardisté a promotéři s mobilní kávou a tácy s croissanty. První tým se zdržoval zejména před fakultu elektrotechniky a informatiky, druhý tým se pak pohyboval po areálu a oslovoval studenty ostatních fakult a také návštěvníky menzy. Studenti se na akci registrovali prostřednictvím QR kódů, které byly jednak vytištěny na walkingboardech a rovněž na distribuovaných letácích. Přítomni byli také zástupci firmy EmbedIT, kteří odpovídali na technické dotazy (např. o používaných programovacích jazycích), druhu práce, pracovním prostředí atd.
Během dvou dnů propagační kampaně byla oslovena většina studentů, na které byla kampaň zacílena. Studenti, kteří projevili zájem, byli buď prostřednictvím QR kódů s odkazem registrační stránky klienta zaregistrováni přímo na místě, nebo jim byly předány informace na tištěných materiálech a umožněna tak pozdější registrace.
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...