Společnost EmbedIT v rámci náboru nových pracovníku v Ostravské pobočce organizuje Den otevřených dveří s prezentací společnosti, prohlídkou pracovního prostředí a ukázkou používaných aplikací.
Primárním cílem akce bylo informovat studenty Vysoké školy Báňské (VŠB) v Ostravě a zvát je na Den otevřených dveří, sekundárním cílem pak zvyšovat povědomí o firmě EmbedIT.
Studenti Vysoké školy báňské - technické univerzity v Ostravě, zejména pak posluchači fakulty elektrotechniky a informatiky.
Dva týmy, pohybující se na rušných místech areálu VŠB, tvořili walkingboardisté a promotéři s mobilní kávou a tácy s croissanty. První tým se zdržoval zejména před fakultu elektrotechniky a informatiky, druhý tým se pak pohyboval po areálu a oslovoval studenty ostatních fakult a také návštěvníky menzy. Studenti se na akci registrovali prostřednictvím QR kódů, které byly jednak vytištěny na walkingboardech a rovněž na distribuovaných letácích. Přítomni byli také zástupci firmy EmbedIT, kteří odpovídali na technické dotazy (např. o používaných programovacích jazycích), druhu práce, pracovním prostředí atd.
Během dvou dnů propagační kampaně byla oslovena většina studentů, na které byla kampaň zacílena. Studenti, kteří projevili zájem, byli buď prostřednictvím QR kódů s odkazem registrační stránky klienta zaregistrováni přímo na místě, nebo jim byly předány informace na tištěných materiálech a umožněna tak pozdější registrace.
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...