Společnost EmbedIT v rámci náboru nových pracovníku v Ostravské pobočce organizuje Den otevřených dveří s prezentací společnosti, prohlídkou pracovního prostředí a ukázkou používaných aplikací.
Primárním cílem akce bylo informovat studenty Vysoké školy Báňské (VŠB) v Ostravě a zvát je na Den otevřených dveří, sekundárním cílem pak zvyšovat povědomí o firmě EmbedIT.
Studenti Vysoké školy báňské - technické univerzity v Ostravě, zejména pak posluchači fakulty elektrotechniky a informatiky.
Dva týmy, pohybující se na rušných místech areálu VŠB, tvořili walkingboardisté a promotéři s mobilní kávou a tácy s croissanty. První tým se zdržoval zejména před fakultu elektrotechniky a informatiky, druhý tým se pak pohyboval po areálu a oslovoval studenty ostatních fakult a také návštěvníky menzy. Studenti se na akci registrovali prostřednictvím QR kódů, které byly jednak vytištěny na walkingboardech a rovněž na distribuovaných letácích. Přítomni byli také zástupci firmy EmbedIT, kteří odpovídali na technické dotazy (např. o používaných programovacích jazycích), druhu práce, pracovním prostředí atd.
Během dvou dnů propagační kampaně byla oslovena většina studentů, na které byla kampaň zacílena. Studenti, kteří projevili zájem, byli buď prostřednictvím QR kódů s odkazem registrační stránky klienta zaregistrováni přímo na místě, nebo jim byly předány informace na tištěných materiálech a umožněna tak pozdější registrace.
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...