V rámci mezinárodního veletrhu PRAGA 2018 zaměřeného na filatelii je třeba zajistit 10 hostesek na stánky vystavovatelů. Specifickým požadavkem byla znalost cizího jazyk (minimálně němčina a angličtina), reprezentativní vzhled a vyšší vzdělání.
Hostesky měly za úkol informovat návštěvníky o produktech, které byli na stáncích vystavovány. Sekundárním cílem pak aktivně asistovat při běžné administrativě a provozu stánku.
Mezinárodní i domácí amatérští a profesionální sběratelé známek, obálek, pohlednic a dalších předmětů poštovní historie.
Nábor hostesek byl zacílen na užší skupinu potencionálních kandidátek, které aktivně studují vyšší nebo odborné školy. V prvním kole náboru byly vyselektovány kandidátky, které splňují požadavky klienta a prošly testem znalostí cizího jazyka. V druhém kole byl klientovy předloženy profily konkrétních kandidátek pro finální výběr. V den veletrhu byly hostesky před zahájením programu proškoleny zástupcem klienta a umístěny na jednotlivé stánky dle jazykových požadavků. V průběhu veletrhu byla zajišťována supervize hostesek.
Z rozhovoru s vystavovateli na jednotlivých stáncích vyplynulo, že s poskytnutými službami a aktivním zapojením hostesek do propagace stánků a nabízených služeb spokojeni. U některých stánků byla v rámci nadstandartních služeb poskytnuta i překladatelská činnost, což potvrdilo kvality vybraných hostesek.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvekPromo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvek
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
celý příspěvekPromotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
celý příspěvekNetradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvekNepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvekNetradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvekVýchodiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvekSympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvek