Obchodní řetězec OBI otevírá v Jablonci nad Nisou novou prodejnu. Při této příležitosti OBI pro své zákazníky připravilo zaváděcí ceny a speciální akce.
Hlavním cílem je upozornit občany Jablonce nad Nisou na nově otevřenou prodejnu OBI, zaváděcí ceny a akce a přimět je k její návštěvě.
Občané Jablonce nad Nisou, bez rozdílu věku a pohlaví.
Největší koncentrace lidí je v centru města, proto se zde pohybovalo deset promotérů s Walkingboardy. Ti aktivně oslovovali potenciální zákazníky a informovali je o nové prodejně OBI, zaváděcích cenách, akcích a dalších službách, které zde mohou využít. Po celou dobu promotéři rozdávali letáky s konkrétní nabídkou produktů za speciální ceny. Již na dálku na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy s nabídkou vybraných produktů.
Během dvou dní akce jsme v Jablonci nad Nisou přímo oslovili přibližně 3 500 lidí, kterým byl předán akční leták. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Walkingboardy poutaly pozornost obecně, protože v Jablonci jsou novinkou.
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...