V rámci předvolební kampaně do poslanecké sněmovny na podzim 2017 přijel do Prahy podpořit Stranu svobodných občanů nejznámější euroskeptik, zakladatel britské strany UKIP, předseda frakce Svobody a přímé demokracie a europoslanec NIGEL FARAGE. Naším úkolem bylo zorganizovat celou návštěvu na klíč.
Cílem akce bylo seznámit odbornou i laickou veřejnost s názory britského politika a europoslance Nigela Farage, který se po celou dobu své návštěvy v Praze objevoval po boku předsedy Strany svobodných občanů a lídra kandidátky Svobodných do poslanecké sněmovny PETRA MACHA, kterého se rozhodl před nadcházejícími sněmovními volbami tímto způsobem podpořit.
Lidé zajímající se o politiku, euroskeptici.
Termín konání akce byl načasován tak, aby korespondoval se začátkem horké fáze předvolební kampaně Strany svobodných občanů. Hlavní host Nigel Farage přiletěl do Prahy již ráno a absolvoval po boku Petra Macha přesně naplánovaný program (uzavřený oběd s novináři, setkání s významnými osobnostmi z řad českých politiků). V podvečer se pak přesunul do Národního domu na Vinohradech, kde od 16.30. hodiny proběhla otevřená tisková konference a následně pak v Majakovského sále hlavní večerní akce. Britský politik nejprve vystoupil před publikem se zhruba 30 minutovým projevem, po kterém následovala moderovaná diskuze, které se zúčastnil i Petr Mach. Otázky mohli diváci klást oběma politikům prostřednictvím aplikace Sli.do. Vystoupení i následná diskuze byla online streamována na facebooku, a to včetně tlumočení do anglického a českého jazyka. Návštěvníci v sále si mohli rovněž zapůjčit tlumočnická sluchátka, ale spousta z nich si nenechala ujít perfektní briskou angličtinu hlavního hosta. Po ukončení oficiálního programu následovala ještě neformální diskuze s rautem ve foyer Národního domu. Celý program byl zakončen večeří vzácného hosta s předsednictvem Svobodných v restauraci Na Zvonařce, která se nachází v docházkové vzdálenosti od hotelu Les Palais Art Prague, kde byl Nigel Farage ubytován.
500 návštěvníků v sále, 26 000 zhlédnutí livestreamového videa, 194 000 zhlédnutí reportážního videa.
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvekNaši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvekNetradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvekNepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvekSympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvekPromotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvekKampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
celý příspěvekZábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
celý příspěvek