V obchodním domě Kotva probíhá 8. března již tradiční promoakce v rámci oslav MDŽ. Pro ženy je připraveno osudí plné slev a dárků z obchodů, ale také přímo od obchodního domu. Akce nakup a losuj je určena ženám, které si tento den od 12 do 18h zakoupí zboží v OD Kotva.
Jde o jednodenní akci, kdy je třeba v den akce oslovit co nejvíce dívek, slečen a žen s pozváním k účasti a nákup v obchodním domě.
Hlavní cílovou skupinou promoakce jsou zástupkyně něžnějšího pohlaví, které se pohybují v době konání v docházkové vzdálenosti od obchodního domu Kotva (tj. především Praha 1 a 8).
Klientovi je doporučen jedinečný koncept tzv. pohyblivého citylightu – Walkingboard. Tento ambientní reklamní nosič v sobě kombinuje přednosti klasického citylightu v propojení s uniformovaným promotérem, který přímo komunikuje s kolemjdoucími, popř. také rozdává informační letáky. Walkingboard je prosvětlený a díky velkému formátu dostatečně viditelný. Sdělení na plakátu je jednoduché – výzva akci: návštěva OD Kotva!
Walkingboard budil v ulicích Prahy očekávanou pozornost, ženy pozitivně přijímaly letáky a pozvání k akci. Přímo před obchodním domem také promotéři „přesměrovali na akci“ velké procento oslovených. Díky flexibilitě nosiče se sdělení dostalo i na jinak propagaci hůře dostupná místa, jako jsou historické centrum Prahy, průchody nebo výstupy z metra, tramvajové i autobusové zastávky, přechody pro chodce, ale i prostranství konkurenčních obchodních center.
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...