Obchodní řetězec se sportovním zbožím Hervis otevírá v nákupní pasáži Hlavního nádraží v Praze novou prodejnu.
Hlavním cílem je upozornit kolemjdoucí na tuto prodejnu, akční ceny, slevy, soutěž a věrnostní klub, případně navigovat rovnou do prodejny.
Aktivní muži a ženy 18+.
Místo akce bylo jasně dané, a to vestibul Hlavního nádraží, v jehož nákupní pasáži se otevírá nová prodejna Hervis. Naši promotéři s Walkingboardy se pohybovali v částech s největší průchodností a přímo před novou prodejnou Hervis. Aktivně oslovovali potenciální zákazníky a informovali je o nové prodejně Hervis, akčních cenách, slevách a soutěži a zároveň navigovali přímo do prodejny. Po celou dobu promotéři rozdávali letáky s kupóny na slevu a nabídkou členského klubu. Ve vestibulu již na dálku nejvíce poutaly Walkingboardy s odkazem na novou prodejnu.
Během dvoudenní akce jsme přímo oslovili přibližně 8 000 lidí, kterým byl předán leták. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Často jsme zaznamenali, že se zájemci sami hlásili o informace a leták na základě sdělení na Walkingboardu.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...