Na český trh vstupuje nový železniční dopravce LEO Express, který provozuje služby na vysoce konkurenční trati Praha – Ostrava a Ostrava – Praha.
Hlavním cílem akce je podpora přímého prodeje jízdenek na vlakovém nádraží v Ostravě. Dalšími cíli jsou podpora povědomí o LEO Express, informovat o jeho službách, cenách, aktuálních nabídkách, a to na trase Praha – Ostrava, Ostrava – Praha, kde v současné době společnost provozuje železniční dopravu.
Potenciální cestující z řad klientů konkurenčních přepravců, ale také cestující, kteří doposud využívají jiných přepravních prostředků.
Největší koncentrace lidí, kteří více či méně pravidelně cestují vlakem, je přímo na vlakových nádražích. Proto jsme pro promo akci zvolili okolí dvou nejfrekventovanějších nádraží v Ostravě (Hlavní nádraží a Svinov). V okolí nádraží se pohybovaly dvě promotérky s Walkingboardy a kšilty LEO Express, aktivně oslovovaly potencionální cestující a informovaly je o novém dopravci, jeho službách, cenách a výhodných nabídkách s odkazem na prodejní okénko LEO Express a on-line prodejnu na webu www.le.cz. Promotérky současně rozdávaly informační letáčky s jízdním řádem a také tematické samolepky firmy. Na první pohled nejvíce poutaly Walkingboardy, které jsou skvěle viditelné především ve večerních hodinách, a to díky výraznému podsvícené led světlem (CLV).
Během sedmi dní jsme v Ostravě přímo oslovili více než 3 000 lidí, kterým byl předán letáček a popřípadě i tematická samolepka. Dopad na informovanost měl také samotný CLV reklamní nosič, který poutal pozornost díky své neotřelosti a neokoukanosti v tomto regionu. Na pokladnách byl zaznamenán cca 50% nárůst prodeje oproti předchozímu období. Akce tak splnila své cíle a také oslovené okolí reagovalo pozitivně.
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...