Společnosti Airwaynet poskytuje služby internetového připojení v pražském regionu a hodlá zařadit do svých marketingových aktivit podlinkovou komunikaci za účelem oslovení a zvýšení počtu nových zákazníků.
Cílem třídenní promoakce bylo oslovit nové zákazníky na předem vytipovanách místech jejich přirozeného výskytu. Primárním úkolem našich promotérů bylo vzbudit mezi potenciálními zákazníky pozornost a lákat je k vyplnění dotazníků, primárním úkolem našich hostesek pak bylo s potenciálními zákazníky dotazníky vyplňovat. Sekundárním úkolem pak bylo šířit obecné povědomí o značce a produktech klienta a rozdávat jeho propagační materiály.
Respondenti (B2C segment) s potřebou řešit aktuální situaci svého internetového připojení v domácím prostředí.
Čtyřčlenný promo tým se skládal ze dvou promotérů / walkingbardistů a dvou hostesek. Tým se pohyboval na frekventovaných místech, aktivně oslovoval cílovou skupinu, se kterou vyplňoval dotazníky, jejichž cílem bylo získat bližší informace o potřebách respondentů a kontakty na potenciální zákazníky. Walkingboardisté měli na zádech umístěné prosvětlené panely s brandem klienta a výzvou k vyplnění dotazníku. Vyplněné dotazníky tým předával koordinátorovi akce, který je vždy po ukončení směny naskenoval a odeslal e-mailem klientovi. Tým byl oblečen v barvách klienta (tričko, kšiltovka) a za vyplněný dotazník předával potenciálním zákazníkům drobný dárek (propisku). Dotazník byl sestaven tak, aby bylo možné hned po první otázce odfiltrovat ty zákazníky, které pro klienta nepředstavují potenciál – s těmito respondenty bylo dotazování ihned ukončeno. Tým byl náležitě proškolen tak, aby dotazování bylo co nejefektivnější.
Promoakce byla rozvržena do tří dnů, každý den promotým pracoval 4 hodiny. Za celou dobu bylo s respondenty vyplněno a klientovi zasláno celkem 147 dotazníků. Jejich předtříděním vznikly 2 skupiny dotazníků: Skupina „Zájem“ reprezentovala ty respondenty, kteří vyjádřili zájem o kontaktování ze strany klienta a uvedli na sebe kontakt (telefonní číslo nebo e-mail). Ve skupině ostatní byli zařazeni ti respondenti, kteří sice uvedli svého současného poskytovatele internetu, ale neměli zájem o kontaktování ze strany klienta s konkurenční nabídkou, případně odmítli na sebe pokytnout kontaktní údaje. Mimo to byly rozdány tisíce propagačních letáků a prostřednictvím sdělení na walkingboardech osloveny desetitisíce potenciálních zákazníků.
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...