Firma Incheba Praha jako každoročně pořádala veletrh kosmetiky a kadeřnictví Interbeauty Prague 2012 na Výstavišti Praha – Holešovice. Jelikož se ve stejném termínu konal obdobný veletrh v Praze Letňanech, potřebovala firma upozornit na svůj veletrh. K tomu využila prezentace pomocí dvou walkingboardistů, kteří v prostorách metra Letňany upozorňovali na veletrh Interbeauty Prague.
Upozornit cestující a návštěvníky konkurence na probíhající veletrh.
Potenciální návštěvníci konkurenčního veletrhu.
Pro akci byla vybrána stanice metra Letňany, kam přijíždí většina návštěvníků konkurenčního veletrhu. Zde walkingboardisté aktivně rozdávali letáky a informovali o probíhajícím veletrhu. Aby bylo na akci dostatečně upozorněno, promotéři měli na zádech walkingboardy s nápisem „Jste tu špatně. Veletrh Interbeauty je v Holešovicích“, což poutalo nejvíce pozornosti. Hned první den akce se walkingboardistů všimla také konkurence. Shodou okolností byli promotéři i s walkingboardy politi vodou. Po dohodě s klientem jsme se rozhodli v akci nejen pokračovat, ale celý incident také využít k vygenerování žádoucí publicity. Byla tak obratem vydána tisková zpráva, která byla rozeslána relevantním marketingovým a ekonomickým médiím s tím, že zde byl dán také prostor k vyjádření klienta. Druhý den se tak v prostorách stanice metra Letňany objevili promotéři konkurence. Byli však brzy vykázáni městskou policií, protože neměli, na rozdíl od našich walkingboarditů, povolení k promo aktivitám v prostorách MHD.
Akce byla klientem hodnocena s povděkem. Bylo efektivně rozdáno cca 6500 letáků. Incident se podařilo využít k žádoucí publicitě a podpoře veletrhu klienta. Rozhodující bylo i povolení k rozdávání letáků v prostorách metra, které bylo rozhodujícím náskokem před konkurencí.
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...