JET2.COM nabízí nejširší nabídku destinací ve Velké Británii z Prahy. Zároveň probíhá soutěž o letenky do těchto destinací.
Akce měla 3 základní cíle - posílení povědomí o značce/společnosti, podpora prodeje letenek, seznámení se speciálizací aerolinek - Velká Británie, zapojení veřejnosti do aktuální soutěže.
Mladí a aktivní lidé (18+), nižsí a střední třída - studenti, lidé na začátku kariéry, mladé rodiny. Aktivní senioři, kteří mají dostatek času na cestování po světě a jsou cenově orientováni.
Proškolení promotéři - walkingboardisté se ve čtveřici pohybovali ve frekventovaných částech hlavního města Praha a aktivně oslovovali cílové skupiny. Informovali o možnostech nízkonákladových aerolinek Jet2.com, pomocí letáku prezentovali jak výhodnou cenovou nabídku letenek, destinace a další výhody a také soutěž s možností vyhrát letenky zdarma. Celá kampaň byla nepřetržitě monitorována a korigována supervizorem přítomným přímo na místě konání po celou dobu kampaně.
Již na dálku v jednotlivých lokacích Prahy na první pohled nejvíce upoutávaly rozsvícené Walkingboardy se sdělením: „Největší výběr britských destinací z Prahy“ a vyobrazením zvýhodněné nabídky letenky za 1 341 Kč na zadní straně a „Jet2.com Friendly low fares“ na přední straně, takže mnozí zájemci se sami aktivně hlásili o letáky a informace u promotérů.
Za čtyři dny kampaně bylo promotéry rozdáno celkem cca 6400 ks letáků se soutěží o letenky zdarma do destinací, kam letecká společnost zajišťuje spoje. Většina oslovených si promotéry vyslechla a vzala si leták, často jsme zaznamenali i případy, že se lidé sami hlásili o informace a leták Jet2.com u promotérů na základě sdělení na Walkingboardu. Zaznamenali jsme také pozitivní reakce a diskuze nad letáky a nabídkou klienta. Muže nejvíce zaujaly destinace Glasgow a Manchester, které dávájí možnost zaletět si na fotbalová utkání populární fotbalových klubů.
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...