Dopravní společnost Flixbus poskytující nízkonákladovou autobusovou dopravu na trase Praha - Plzeň – Dresden, Berlín, Vídeň a zpět vstupuje na český trh.
Vybrat vhodné lokace, připravit načasování a realizovat šíření voucherů se slevovými kódy pro nákup jízdenek a s doprovodnými informacemi.
Primární cílovou skupinou jsou mladí aktivní lidé (18-25 let), kteří rádi cestují.
Ve spolupráci s klientem jsme připravili týmy mladých lidí, které měly trička a tašky na letáky s logem společnosti. Letákové akce probíhají v okolí i v budovách vysokých škol (Praha a Plzeň), a to v ranních hodinách nebo v době obědové pauzy.
V prvních třech dnech promoakce se celkem se podařilo rozdistribuovat cca 4 900 ks letáků / voucherů se slevovými kódy vybrané cílové skupině.
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...