Dopravní společnost Flixbus poskytující nízkonákladovou autobusovou dopravu na trase Praha - Plzeň – Dresden, Berlín, Vídeň a zpět vstupuje na český trh.
Vybrat vhodné lokace, připravit načasování a realizovat šíření voucherů se slevovými kódy pro nákup jízdenek a s doprovodnými informacemi.
Primární cílovou skupinou jsou mladí aktivní lidé (18-25 let), kteří rádi cestují.
Ve spolupráci s klientem jsme připravili týmy mladých lidí, které měly trička a tašky na letáky s logem společnosti. Letákové akce probíhají v okolí i v budovách vysokých škol (Praha a Plzeň), a to v ranních hodinách nebo v době obědové pauzy.
V prvních třech dnech promoakce se celkem se podařilo rozdistribuovat cca 4 900 ks letáků / voucherů se slevovými kódy vybrané cílové skupině.
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...