Vysoká škola ekonomie a managementu (VŠEM) se chce prezentovat na hudebním festivalu BROD20 jehož je partnerem.
Předat osloveným návštěvníkům festivalu letáček a informovat je o probíhající soutěži.
Cílovou skupinou byli mladí lidé, potenciální studenti.
Místo i cíl komunikace byly jasně dané. Našim úkolem bylo vybrat příjemné usměvavé hostesky, které budou klienta reprezentovat. Dvě proškolené hostesky v barvách klienta oslovovaly návštěvníky festivalu, rozdávaly prezentační materiály, informovaly o probíhající soutěži a fotografovaly zájemce s rekvizitami.
Prezentace VŠEM byla úspěšná. Většina oslovených si převzala letáček a vyslechla informace o probíhající soutěži. Většina z nich se také ochotně vyfotila s připravenými rekvizitami a zúčastnila se soutěže.
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...