Vysoká škola ekonomie a managementu (VŠEM) se chce prezentovat na hudebním festivalu BROD20 jehož je partnerem.
Předat osloveným návštěvníkům festivalu letáček a informovat je o probíhající soutěži.
Cílovou skupinou byli mladí lidé, potenciální studenti.
Místo i cíl komunikace byly jasně dané. Našim úkolem bylo vybrat příjemné usměvavé hostesky, které budou klienta reprezentovat. Dvě proškolené hostesky v barvách klienta oslovovaly návštěvníky festivalu, rozdávaly prezentační materiály, informovaly o probíhající soutěži a fotografovaly zájemce s rekvizitami.
Prezentace VŠEM byla úspěšná. Většina oslovených si převzala letáček a vyslechla informace o probíhající soutěži. Většina z nich se také ochotně vyfotila s připravenými rekvizitami a zúčastnila se soutěže.
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.