Vysoká škola ekonomie a managementu (VŠEM) se chce prezentovat na hudebním festivalu BROD20 jehož je partnerem.
Předat osloveným návštěvníkům festivalu letáček a informovat je o probíhající soutěži.
Cílovou skupinou byli mladí lidé, potenciální studenti.
Místo i cíl komunikace byly jasně dané. Našim úkolem bylo vybrat příjemné usměvavé hostesky, které budou klienta reprezentovat. Dvě proškolené hostesky v barvách klienta oslovovaly návštěvníky festivalu, rozdávaly prezentační materiály, informovaly o probíhající soutěži a fotografovaly zájemce s rekvizitami.
Prezentace VŠEM byla úspěšná. Většina oslovených si převzala letáček a vyslechla informace o probíhající soutěži. Většina z nich se také ochotně vyfotila s připravenými rekvizitami a zúčastnila se soutěže.
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...