Firma BEZVODY přichází na český trh s novinkou na poli autokosmetiky a péči o auta.
Oslovit potencionální zákazníky v Business Parku Šárka, distribuovat slevové vouchery, ukázat jim praktičnost a funkčnost tohoto nového produktu.
Majitelé zejména dražších aut, kteří chtějí o své auto kvalitně pečovat, ale nemají čas ztrácet čas klasickým umýváním.
Po ploše parkoviště business parku se volně procházela sympatická děvčata a všem přijíždějícím motoristům nabízela vouchery se slevou na umytí jejich vozu. Druhý team umývačů se pak věnoval již konkrétním vozům. Nejeden ze zákazníků se podivoval nad účinností a elegancí konceptu mytí aut BEZVODY. Supervisoři pak odpovídali na všetečné otázky zvídavých motoristů, protože umývat auto bez vody se nevidí každý den.
Přímo na místě se nám podařilo umýt téměř 30 aut a zajistit objednávky mytí na několik dalších dnů dopředu. Akce navíc ukázala i kolemjdoucím, že existuje velmi elegentní způsob očisty auta bez použití vody.
Klient takový zájem o službu nečekal. Pro velký úspěch se budou akce opakovat.
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...