Firma BEZVODY přichází na český trh s novinkou na poli autokosmetiky a péči o auta.
Oslovit potencionální zákazníky v Business Parku Šárka, distribuovat slevové vouchery, ukázat jim praktičnost a funkčnost tohoto nového produktu.
Majitelé zejména dražších aut, kteří chtějí o své auto kvalitně pečovat, ale nemají čas ztrácet čas klasickým umýváním.
Po ploše parkoviště business parku se volně procházela sympatická děvčata a všem přijíždějícím motoristům nabízela vouchery se slevou na umytí jejich vozu. Druhý team umývačů se pak věnoval již konkrétním vozům. Nejeden ze zákazníků se podivoval nad účinností a elegancí konceptu mytí aut BEZVODY. Supervisoři pak odpovídali na všetečné otázky zvídavých motoristů, protože umývat auto bez vody se nevidí každý den.
Přímo na místě se nám podařilo umýt téměř 30 aut a zajistit objednávky mytí na několik dalších dnů dopředu. Akce navíc ukázala i kolemjdoucím, že existuje velmi elegentní způsob očisty auta bez použití vody.
Klient takový zájem o službu nečekal. Pro velký úspěch se budou akce opakovat.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.