Marketingové oddělení Fidorky, která spadá do rodiny produktů Kraft Foods, čas od času pro své kolegy tajně připravuje „vykutálené rošťárny“. 1. duben je ten správný čas právě pro takovou akci.
Cílem je nachytat kolegy.
Zaměstnanci Kraft Foods.
Kraft Foods jako potravinářská společnost má i v administrativním zázemí vzorky svých výrobků. Ty jsou lákadlem pro potravinové moly a právě z toho vyplynul námět „vykutálené rošťárny“ – Krotitelé molů aneb fiktivní deratizace. O tom, že deratizace je fiktivní, však zaměstnanci nesměli mít ani tušení J. Do akce bylo zasvěceno jen pár klíčových osob. Všichni zaměstnanci obdrželi oficiální informativní e-mail, že na základě stížnosti na přemnožení molů proběhne v kancelářích společnosti chemické odmolování - čištění koberců a prostor. V návaznosti na plánovanou deratizací je potřeba informovat všechny, kdo tento den vstupují do kanceláří včetně návštěv, o situaci a nutnosti nosit igelitové návleky na botách. Tento úkol plnili naši nastrčení deratizátoři, kteří byli již od ranních hodin rozestavěni u vchodů do kanceláře, informovali, rozdávali návleky a kontrolovali jejich nošení. Deratizátoři museli působit stoprocentně věrohodně, proto jsme vybírali agenty středního věku s hereckými dispozicemi, zaškolili jsme je, co říkat a dělat, a oblékli je do kombinéz, roušek a návleků. U všech vchodů také byly desinfekční rohože. Před ukončením akce agenti obcházeli kanceláře jako kontrola. Při této příležitosti zaměstnancům prozradili, že akce deratizace byla „vykutálená rošťárna“ od Fidorky. Celá akce byla průběžně, včetně reakcí zaměstnanců, natáčena skrytou kamerou.
Na základě postřehů našich agentů a supervizora hodnotíme akci jako vydařenou, což potvrzují i autentické reakce zúčastněných: „Jako musím uznat, že jste byli neoblomní.“ „A já kolegům z marketingu nevěřila, že je to jen nějaká legrace.“ „Fakt jste byli dost věrohodní. Koberce se tedy čistily nebo ne?“ „Tak to se povedlo!“
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...