BLESKmobil jako první český virtuální operátor rozdává volání a vítá konkurenci. Promo akce probíhají souběžně ve dvou městech - Praze a Ústí nad Labem.
Získat nové zákazníky a zvýšit povědomí o BLESKmobilu.
Všichni, kdo využívají předplacené volání.
Pro promo akce jsme v obou městech zvolili velmi frekventovaná místa, kde se pohybují potenciální zákazníci – Anděl a Mírové náměstí. Na těchto místech se pohybovali čtyři promotéři s Walkingboardy, které sami o sobě poutají velkou pozornost, a v tričku BLESKmobil, rozdávali předplacené SIM karty, jako kameloti provolávali hesla o výhodném volání a aktivně oslovovali potenciální zákazníky. Zájem o předplacené SIM karty byl obrovský, všechny se rozdaly během prvních hodin akce, v Praze se zájemci o karty skoro poprali. V Praze akce ještě pokračovala přivítáním konkurence – dalšího virtuálního mobilního operátora, který vstoupil na český trh. Akce se nesla v pozitivním duchu a probíhala také na Andělu, kde sídlí provozovatel konkurenčního virtuálního operátora. Čtyři promotéři s Walkingboardy v tričku BLESKmobil se pohybovali před sídlem provozovatele konkurence a v jeho okolí, provolávali hesla: „1. virtuální mobilní operátor vítá dvojku“ a „Přejeme dvojce alespoň polovinu našeho úspěchu“, rozdávali letáčky a informovali kolemjdoucí o výhodném volání.
Během třídenní akce jsme v Praze a Ústí nad Labem přímo oslovili více než 5.500 lidí, kterým byl předán letáček nebo SIM karta. Několik dalších tisíc pak bylo osloveno samotným sdělením na Walkingboardech. Přivítání konkurence proběhlo v poklidu a pozitivně i ze strany konkurence. V určité chvíli nastalo úsměvné setkání našich promotérů s promotéry konkurence, navzájem se přivítali, představili, vyměnili si letáčky a společně se vyfotili. Akce byly úspěšné a splnily svůj cíl.
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...