BLESKmobil jako první český virtuální operátor rozdává volání a vítá konkurenci. Promo akce probíhají souběžně ve dvou městech - Praze a Ústí nad Labem.
Získat nové zákazníky a zvýšit povědomí o BLESKmobilu.
Všichni, kdo využívají předplacené volání.
Pro promo akce jsme v obou městech zvolili velmi frekventovaná místa, kde se pohybují potenciální zákazníci – Anděl a Mírové náměstí. Na těchto místech se pohybovali čtyři promotéři s Walkingboardy, které sami o sobě poutají velkou pozornost, a v tričku BLESKmobil, rozdávali předplacené SIM karty, jako kameloti provolávali hesla o výhodném volání a aktivně oslovovali potenciální zákazníky. Zájem o předplacené SIM karty byl obrovský, všechny se rozdaly během prvních hodin akce, v Praze se zájemci o karty skoro poprali. V Praze akce ještě pokračovala přivítáním konkurence – dalšího virtuálního mobilního operátora, který vstoupil na český trh. Akce se nesla v pozitivním duchu a probíhala také na Andělu, kde sídlí provozovatel konkurenčního virtuálního operátora. Čtyři promotéři s Walkingboardy v tričku BLESKmobil se pohybovali před sídlem provozovatele konkurence a v jeho okolí, provolávali hesla: „1. virtuální mobilní operátor vítá dvojku“ a „Přejeme dvojce alespoň polovinu našeho úspěchu“, rozdávali letáčky a informovali kolemjdoucí o výhodném volání.
Během třídenní akce jsme v Praze a Ústí nad Labem přímo oslovili více než 5.500 lidí, kterým byl předán letáček nebo SIM karta. Několik dalších tisíc pak bylo osloveno samotným sdělením na Walkingboardech. Přivítání konkurence proběhlo v poklidu a pozitivně i ze strany konkurence. V určité chvíli nastalo úsměvné setkání našich promotérů s promotéry konkurence, navzájem se přivítali, představili, vyměnili si letáčky a společně se vyfotili. Akce byly úspěšné a splnily svůj cíl.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...