Na trh přichází nový crossover Renault Kadjar. Radiohouse nabídlo posluchačům Radia City a Radia Fajn možnost vyzkoušet si zkušební jízdu touto novinkou z prodejny Renault Praha Zličín.
Posluchači byli upozorňováni ve vysílání, na webu a sociálních sítích rádia, že 2 nové vozy Renault Kadjar brázdí každý den ulice ve vybraných lokalitách. Každý si je mohl zastavit a využít. Každý měl možnost získat odvoz do místa dle svého výběru.
Zároveň probíhala soutěž o zapůjčení vozu Renault Kadjar. Klient chce touto cestou rozšířit své kontakty pro další komerční oslovení.
Aktivní lidé v produktivním věku, především muži a ti, kteří uvažují v dohledné době o pořízení nového vozu.
Akci řídila medialní agentura Radiohouse s tím, že naše agentura připravila a proškolila tým hostesek a podílela se na nastavení scénáře a řešení akce. Radiohlídka ve složení moderátor, 2 hostesky a promotér navštívila stanoviště u obchodních center v Praze a na náměstí v Berouně, kde zvala návštěvníky ke hře „Top City Gear“ (jízda autíčkem na dálkové ovládání na čas) a zároveň k vyplnění dotazníků klienta. Hlídka čítala 2 vozy Renault Kadjar a ozvučené auto Rádia City. Posluchači byli upozorňováni ve vysílání i na webu, že Radiohlídka se pohybuje v ulicích, zároveň byly ze stanovišť vysílány živé vstupy do vysílání.
Celkem v průběhu 15 dnů hostesky oslovily tisíce lidí, svezlo se přes 150 zájemců a získalo se přes 600 kontaktů.
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...