Firma ADP rozšiřuje svůj pražský tým o pracovníky s francouzským jazykem. Skrze dotazníkovou akci chce zmapovat pracovní trh a nalézt nové potencionální talenty.
Dotazovat se cílové skupiny, lidí žijících v Praze a spadající do věkové skupiny vysokoškoláku a produktivního věku, nejlépe ovládajících také francouzský jazyk.
Lidé v produktivním či vysokoškolském věku a žijící v Praze, ovládající cizí jazyky, nejlépe francouzštinu.
Jelikož lokalita a další proměnné byly již předem dány. Pro úspěch celé akce tak byl zásadní výběr promotérů. Dvoučlenný team musel splňovat požadavky na proaktivitu a příjemné vystupování. Jedině tak mohlo být docíleno úspěšné sesbírání požadovaného kvanta odpovědí.
Podařilo se nám najít a oslovit každý den více než 60 reprezentatů dané cílové skupiny. Důležitý byl zejména důraz na kvalitu respondenta, kvantita v tomto případě byla druhotná.
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...