Firma ADP rozšiřuje svůj pražský tým o pracovníky s francouzským jazykem. Skrze dotazníkovou akci chce zmapovat pracovní trh a nalézt nové potencionální talenty.
Dotazovat se cílové skupiny, lidí žijících v Praze a spadající do věkové skupiny vysokoškoláku a produktivního věku, nejlépe ovládajících také francouzský jazyk.
Lidé v produktivním či vysokoškolském věku a žijící v Praze, ovládající cizí jazyky, nejlépe francouzštinu.
Jelikož lokalita a další proměnné byly již předem dány. Pro úspěch celé akce tak byl zásadní výběr promotérů. Dvoučlenný team musel splňovat požadavky na proaktivitu a příjemné vystupování. Jedině tak mohlo být docíleno úspěšné sesbírání požadovaného kvanta odpovědí.
Podařilo se nám najít a oslovit každý den více než 60 reprezentatů dané cílové skupiny. Důležitý byl zejména důraz na kvalitu respondenta, kvantita v tomto případě byla druhotná.
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.