Autosalon Toyota Louwman chce představit nové vozy Toyota na exponovaných místech ve dvou obchodních centrech.
Ukázat široké veřejnosti novou modelovou řadu, pozvat vybrané zájemce na demo-jízdu a získat kontakty na potencionální zákazníky.
Cílovou skupinou byli všichni zájemci o koupi nového vozu.
Místa konání byla předem dána, OC Nový Smíchov a OC Zičín. Cíl byl také jasně zadán, získat co nejvíce potencionálních kupců nového vozu. Na nás bylo zajistit usměvavé a šikovné hostesky, které by se zhostily tohoto úkolu. Slečny aktivně oslovovali zájemce o vozy a sbíraly jejich kontakty.
Prezentace vozů v obchodních centrech se setkala s pozitivním ohlasem od všech kolemjdoucích, neboť krásná auta a krásné dívky lahodí nejen mužskému oku. Slečnám se podařilo nasbírat několik desítek kontaktů na potencionální zákazníky.
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.