FAQ
Pronájem lidí > Naše akce > Den dětí v OD Kotva

Den dětí v OD Kotva

  • Datum konání: 01.06.2012
  • Výchozí situace:

    Mezinárodní den dětí v OD Kotva - 1.6.2012 se po Praze koná spousta dětských dnů. Kotva se snažila nalákat ty nejmenší svých zákazníků jak na bohatý program, tak i na didaktickou doprovodnou akci v podobě záchranářského týmu, který měl nejen děti, ale i jejich rodiče, seznámit se základy první pomoci.

  • Cíl komunikace:

    Přijďte s dětmi do OD Kotva na den plný zábavy a veselého programu. Navíc pro každého z dětských řad je nachystaný dárek. A aby si přišli při čekání na své i maminky, pro ty je nachystaný kosmeticky koutek s vizážistkou a poradnou od Mary Kay. Jedním z doprovodných programů pro děti i dospěláky je koutek první pomoci, kde si všichni mohou vyzkoušet, jak zachránit život v případě nehody.

  • Cílová skupina:

    Klíčovou cílovou skupinou jsou děti s rodičikteří tento celý den chtějí věnovat svým nejmenším a vyhledávají akce právě pro ně určené.

Naše řešení

Největším lákadlem jsou pro děti atrakce v podobě malování na obličej a tvarování balónků, které nesmí chybět na žádné akci. Náš tým veselých klaunů ovládající tuto zábavu v naprosté dokonalosti je obohacen o kolegu bublinkáře. Ten celý den pro děti dělá bubliny a hned od prvního fouknutí má své obecenstvo rozdováděných ratolestí, které bublinky různě odfukují, praskají, nahánějí. Prostor, kde se dětský den koná, vesele zdobí létající balónky v brandu klienta. Ty děti dostávají hned při příchodu společně s dalšími dárky. Aby si maminky zkrátily čekání, než si jejich ratolesti dohrají, je pro ně nachystané kosmetické zázemí s vizážistkou a poradkyní v oblasti péče o pleť. Koutek je nasměrovaný tak, aby měly maminky děti stále pod dohledem a zároveň si užili alespoň malou chvilku pro sebe. Dalším zásadním lákadlem je přítomnost záchranného týmu. Ten učí maminky i děti, jak správně postupovat v případě nehody. Předvádí i ukázku záchranného slaňování přímo z obchodního domu, kde se akce koná. Dětský den stylově doplnil i další program – dětské divadlo a velká bublinová show, během které se děti mohly nechat „zavřít“ do velkých bublin. Návštěvnost akce podporovala hosteska chodící kolem obchodního domu a rozdávající pozvánky s létajícími balónky. Lákadlem byla i módní přehlídka dětí vybraných přes stránky fb daného OD a těšila se opravdu velkému zájmu.

Výsledek kampaně

Akce byla považována za velmi úspěšnou jak ze strany návštěvníků, tak ze strany klienta. Podle rozdaných cen během dne od 11:00 do 17:00 se akce zúčastnilo víc jak 300 dětí. Barometrem úspěchu byly i rozzářené dětské úsměvy a neustále obsazené jednotlivé atrakce nachystané pro ty nejmenší, kterým den patřil.  

Fotografie z akce

Další vybrané reference