Základním východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost, především pak interakce se sociálně smýšlející veřejností.
Oživení probíhající mediální kampaně "Darujte pravidelně, aby...", která vyzývá k pravidelnému dárcovství. Úkolem promo akce je přímé oslovení veřejnosti - potencionálních dárců.
Hlavní cílovou skupinou jsou bonitnější lidé v produktivním věku (25+), ale také lidé s vyšším sociálním cítěním.
Klasický koncept promo stánku s hosteskou zástupce SOS dětské vesničky doplňují živé sochy, které ztvárňují postavy z kampaně, tj. fotbalista a tanečnice. Živou sochu ztvárňuje dospělá osoba. Živé sochy poutají dostatečnou pozornost a zájem, lidé zastavují, a tak mají promotérky prostor k oslovení a poskytování informací.
Prezentace je umístěna na kulturně-společnských akcích, v prostorách komerčních kancelářských nebo nákupních center s vysokou průchodností. Příkladem je pražské výstavište v rámci výstavy pro milovníky psů a zvířat (vysoká průchodnost a lidé pečující o domácí mazlíčky mají také vyšší sociální cítění), kancelářské centrum (více komerčních subjektů na jednom místě s vysokým počtem kanceláří/zaměstnanců), adventní koncerty (čas Vánoc je časem pro charitu), apod.
V současné době se daří rozšiřovat nejen řady jednotlivců - drobných dárců, ale také díky načasování ke konci roku, se daří oslovovat firemní dárce, kteří tvoří své CSR rozpočty na následující kalendářní rok.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...