Základním východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost, především pak interakce se sociálně smýšlející veřejností.
Oživení probíhající mediální kampaně "Darujte pravidelně, aby...", která vyzývá k pravidelnému dárcovství. Úkolem promo akce je přímé oslovení veřejnosti - potencionálních dárců.
Hlavní cílovou skupinou jsou bonitnější lidé v produktivním věku (25+), ale také lidé s vyšším sociálním cítěním.
Klasický koncept promo stánku s hosteskou zástupce SOS dětské vesničky doplňují živé sochy, které ztvárňují postavy z kampaně, tj. fotbalista a tanečnice. Živou sochu ztvárňuje dospělá osoba. Živé sochy poutají dostatečnou pozornost a zájem, lidé zastavují, a tak mají promotérky prostor k oslovení a poskytování informací.
Prezentace je umístěna na kulturně-společnských akcích, v prostorách komerčních kancelářských nebo nákupních center s vysokou průchodností. Příkladem je pražské výstavište v rámci výstavy pro milovníky psů a zvířat (vysoká průchodnost a lidé pečující o domácí mazlíčky mají také vyšší sociální cítění), kancelářské centrum (více komerčních subjektů na jednom místě s vysokým počtem kanceláří/zaměstnanců), adventní koncerty (čas Vánoc je časem pro charitu), apod.
V současné době se daří rozšiřovat nejen řady jednotlivců - drobných dárců, ale také díky načasování ke konci roku, se daří oslovovat firemní dárce, kteří tvoří své CSR rozpočty na následující kalendářní rok.
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekNetradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvekNetradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
celý příspěvekNetradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvekSlavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
celý příspěvekStylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvekHostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekUpozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...