Začátkem října vychází v nakladatelství XYZ erotický román Padesát odstínů šedi. Jeden z nejprodávanějších titulů současnosti. Při příležitosti uvedení této knihy na český trh je třeba připravit upoutávku, která zaujme širší veřejnost.
Hlavním komunikačním cílem bylo vyvolat zájem o titul netradičním a mírně provokativním řešením, které reflektuje obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea s potenciálem virálního šíření na sociálních sítích.
Hlavní cílovou skupinou jsou ženy 25 + vyznávající moderní životní styl. Sekundární cílovou skupinou jsou muži – partneři, kteří hledají tip na dárek nejen k Vánocům.
Hlavním cílem akce bylo upoutat pozornost co nejvíce lidí, proto se uskutečnila v centru Prahy. Byla vybrána 3 cílová místa v okolí Václavského náměstí, kde stály recitátorky a zároveň se v jejich blízkosti pohybují netradiční páry muž a žena. Role recitátorky je inspirována populárními „speaker´s corner“. Recitátorka stojí na vyvýšených schůdcích a nahlas předčítá z knihy Padesát odstínů šedi tak, aby poutala pozornost kolemjdoucích. Ti se zastavují, zaposlouchají a připojují se k četbě. V okolí míst, kde recitátorky stojí, se prochází a zastavují netradiční páry, kde dominantní muž v šedém obleku a kravatě vede na vodítku submisivní ženu, která má na očích škrabošku, oblečené triko s názvem knihy a především knihu, kterou si průběžně pročítá. Tyto páry nejen poutají značnou pozornost, ale také navozují atmosféru knihy, protože představují hlavní hrdiny tohoto erotického románu.
Celkově byla akce okolím přijata pozitivně a s humorem. Netradiční páry i recitátorky na sebe dostatečně poutaly pozornost. Lidé se aktivně zajímali o knihu samotnou nebo se dokonce zapojovali i fotografovali. Z akce je připraven minutový spot na promo titulu. Erotický román 50 odstínů šedi v současné době patří k nejprodávanějším knihám v České republice.
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvekNetradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekOdpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvek
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvekSlavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
celý příspěvekZvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvekPředstavení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvek