Firma ADP rozšiřuje svůj pražský tým o pracovníky s francouzským jazykem. Skrze dotazníkovou akci chce zmapovat pracovní trh a nalézt nové potencionální talenty.
Dotazovat se cílové skupiny, lidí žijících v Praze a spadající do věkové skupiny vysokoškoláku a produktivního věku, nejlépe ovládajících také francouzský jazyk.
Lidé v produktivním či vysokoškolském věku a žijící v Praze, ovládající cizí jazyky, nejlépe francouzštinu.
Jelikož lokalita a další proměnné byly již předem dány. Pro úspěch celé akce tak byl zásadní výběr promotérů. Dvoučlenný team musel splňovat požadavky na proaktivitu a příjemné vystupování. Jedině tak mohlo být docíleno úspěšné sesbírání požadovaného kvanta odpovědí.
Podařilo se nám najít a oslovit každý den více než 60 reprezentatů dané cílové skupiny. Důležitý byl zejména důraz na kvalitu respondenta, kvantita v tomto případě byla druhotná.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...