Firma ADP rozšiřuje svůj pražský tým o pracovníky s francouzským jazykem. Skrze dotazníkovou akci chce zmapovat pracovní trh a nalézt nové potencionální talenty.
Dotazovat se cílové skupiny, lidí žijících v Praze a spadající do věkové skupiny vysokoškoláku a produktivního věku, nejlépe ovládajících také francouzský jazyk.
Lidé v produktivním či vysokoškolském věku a žijící v Praze, ovládající cizí jazyky, nejlépe francouzštinu.
Jelikož lokalita a další proměnné byly již předem dány. Pro úspěch celé akce tak byl zásadní výběr promotérů. Dvoučlenný team musel splňovat požadavky na proaktivitu a příjemné vystupování. Jedině tak mohlo být docíleno úspěšné sesbírání požadovaného kvanta odpovědí.
Podařilo se nám najít a oslovit každý den více než 60 reprezentatů dané cílové skupiny. Důležitý byl zejména důraz na kvalitu respondenta, kvantita v tomto případě byla druhotná.
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...