Pražská správa nemovitostí chce obeznámit šiřší veřejnost o možnostech výhodné investice do "investičních bytů".
Upozornit cílovou skupinu na možnost investice do nemovitostí skrze PSN.
Osoby starší 18. let, střední třída.
Naším úkolem bylo rozdistribuovat 15 000 ks letáků Pražské správy nemovitostí, jež upozorňovaly na možnost výhodného zhodnocení úspor přes tvz. "investiční byty".
Pro distribuci letáků byly zvoleny místa kde se vyskytuje ve větší míře cílová skupina, tedy obyvatelé, kteří mají potenciál disponovat úsporami.
Podařilo se efektivně cílit na konkrétní část populace a rozdat veškeré letáky.
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
celý příspěvekPoutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvekPromotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
celý příspěvekPředstavení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvekSympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvekDůležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
celý příspěvekPromo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvekHostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
celý příspěvekZvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvekNaši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvek