Na trh přichází nový hudební a lifestyle časopis Fakker pro čtenáře mladších 30 let. Zaměření měsíčníku je na vyznavače hard rock, gotik a emo. Fakker vychází ze spolupráce s tradičním hard & heavy magazínem.
Zadání je vymyslet koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro oba spřátelené časopisy, zároveň upoutá pozornost okolí a vyvolá zájem o další informace, ale také předplatné.
Cílovou skupinou jsou mladí lidé do 30 let v případě Fakker. Pro Spark jsou zajímaví i starší vyznavači tvrdších hudebních stylů (do cca 45 – 50 let).
Vzhledem k povaze obou časopisů a jejich fanoušků jsme zrealizovali nákup a úpravu netradičního kola, a to ve stylu chopper bike. Právě styl „easy rider“ je blízký fanouškům uvedeních hudebních stylů. Kolo bylo zvoleno jako vhodný dopravní prostředek, který má usnadnění vjezd nejen v ulicích, náplavkách, před koncertními halami a kluby, ale také na akce v krytých prostorách. Chopper bike byl vybaven výměnným nástavcem na reklamní vlajky, střed kola vyplněn reklamní plochou pro loga obou magazínů. Vpředu je reklamní koš na časopisy pro sampling nebo přímý prodej. Pro větší efekt je jezdec vybaven helmou s rohy a kurýrním vakem v barvách magazínů.
V současné době chopper bike brázdí ulice a kluby po České republice tam, kde se pohybuje potencionální cílová skupina – festivaly, koncerty, akce. Lidé se mají možnost s kolem vyfotit nebo si jej vyzkoušet na vlastní kůži. První dny v terénu ukazují, že chopper bike poutá dostatečnou pozornost, lidé se zastavují, fotografují a seznamují se s promovanými časopisy.
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...