Na trh přichází nový hudební a lifestyle časopis Fakker pro čtenáře mladších 30 let. Zaměření měsíčníku je na vyznavače hard rock, gotik a emo. Fakker vychází ze spolupráce s tradičním hard & heavy magazínem.
Zadání je vymyslet koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro oba spřátelené časopisy, zároveň upoutá pozornost okolí a vyvolá zájem o další informace, ale také předplatné.
Cílovou skupinou jsou mladí lidé do 30 let v případě Fakker. Pro Spark jsou zajímaví i starší vyznavači tvrdších hudebních stylů (do cca 45 – 50 let).
Vzhledem k povaze obou časopisů a jejich fanoušků jsme zrealizovali nákup a úpravu netradičního kola, a to ve stylu chopper bike. Právě styl „easy rider“ je blízký fanouškům uvedeních hudebních stylů. Kolo bylo zvoleno jako vhodný dopravní prostředek, který má usnadnění vjezd nejen v ulicích, náplavkách, před koncertními halami a kluby, ale také na akce v krytých prostorách. Chopper bike byl vybaven výměnným nástavcem na reklamní vlajky, střed kola vyplněn reklamní plochou pro loga obou magazínů. Vpředu je reklamní koš na časopisy pro sampling nebo přímý prodej. Pro větší efekt je jezdec vybaven helmou s rohy a kurýrním vakem v barvách magazínů.
V současné době chopper bike brázdí ulice a kluby po České republice tam, kde se pohybuje potencionální cílová skupina – festivaly, koncerty, akce. Lidé se mají možnost s kolem vyfotit nebo si jej vyzkoušet na vlastní kůži. První dny v terénu ukazují, že chopper bike poutá dostatečnou pozornost, lidé se zastavují, fotografují a seznamují se s promovanými časopisy.
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...