Výrobce sladkých pralinek, čokolády a dárkových kolekcí provozující prodejní ostrůvky v síti nákupních center po celé ČR, se potýká s poměrně velkou mírou "míjení" provozoven. Nakupující chodí přímo do supermarketů, kde nakupují také sladkosti, a proto často nevidí důvod k návštěvě specializované prodejny.
Základním cílem akce je efektivně "zachytit" potenciální zákazníky v blízkosti prodejny s pralinkami tak, aby provozovnu navštívili a příště již věděli, že zde je to místo, kde nakoupí sladké potěšení. Dalším cílem bylo také vyvolání zájmu o okamžitý nákup na provozovně.
Především vyšší střední příjmová skupina, která si ráda připlatí za kvalitu a ráda mlsá - ženy a muži 23+, ale také mladé rodiny či prarodiče s vnoučaty.
Nejlepší poznání je osobní zkušenost, a proto je důležité ochutnat. Proto v blízkosti prodejny prochází švihák oblečený alá Saturnin, který na zlatém podnosu proaktivně servíruje osloveným poukaz na sladkou pralinku zdarma a kdo navíc ihned nakoupí, získává 20% slevu na svůj nákup. Kolemjdoucí oslovuje a zve v čase s vyšší návštěvností obchodního centra, tj. polední pauzy, odpoledne a podvečerní čas.
Během akce bylo rozdáno několik stovek kartiček na pralinku a slevu. Každá druhá kartička byla využita a vyměněna na stánku za sladkost. Zároveň každý čtvrtý návštěvník na místě nakoupil. V porovnání se srovnatelným dnem došlo k nárůstu tržeb o více než 100 %! Akce se zaplatila z denní tržby a vzhledem ke kvalitě výrobků a služeb se dá očekávat návratnost nově získaných klientů.
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.