Výrobce sladkých pralinek, čokolády a dárkových kolekcí provozující prodejní ostrůvky v síti nákupních center po celé ČR, se potýká s poměrně velkou mírou "míjení" provozoven. Nakupující chodí přímo do supermarketů, kde nakupují také sladkosti, a proto často nevidí důvod k návštěvě specializované prodejny.
Základním cílem akce je efektivně "zachytit" potenciální zákazníky v blízkosti prodejny s pralinkami tak, aby provozovnu navštívili a příště již věděli, že zde je to místo, kde nakoupí sladké potěšení. Dalším cílem bylo také vyvolání zájmu o okamžitý nákup na provozovně.
Především vyšší střední příjmová skupina, která si ráda připlatí za kvalitu a ráda mlsá - ženy a muži 23+, ale také mladé rodiny či prarodiče s vnoučaty.
Nejlepší poznání je osobní zkušenost, a proto je důležité ochutnat. Proto v blízkosti prodejny prochází švihák oblečený alá Saturnin, který na zlatém podnosu proaktivně servíruje osloveným poukaz na sladkou pralinku zdarma a kdo navíc ihned nakoupí, získává 20% slevu na svůj nákup. Kolemjdoucí oslovuje a zve v čase s vyšší návštěvností obchodního centra, tj. polední pauzy, odpoledne a podvečerní čas.
Během akce bylo rozdáno několik stovek kartiček na pralinku a slevu. Každá druhá kartička byla využita a vyměněna na stánku za sladkost. Zároveň každý čtvrtý návštěvník na místě nakoupil. V porovnání se srovnatelným dnem došlo k nárůstu tržeb o více než 100 %! Akce se zaplatila z denní tržby a vzhledem ke kvalitě výrobků a služeb se dá očekávat návratnost nově získaných klientů.
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...