- Datum konání: 31.10.2014
- Výchozí situace:
Obchodní řetězec se sportovním zbožím Hervis otevírá v nákupní pasáži Hlavního nádraží v Praze novou prodejnu.
- Cíl komunikace:
Hlavním cílem je upozornit kolemjdoucí na tuto prodejnu, akční ceny, slevy, soutěž a věrnostní klub, případně navigovat rovnou do prodejny.
- Cílová skupina:
Aktivní muži a ženy 18+.
Naše řešení
Místo akce bylo jasně dané, a to vestibul Hlavního nádraží, v jehož nákupní pasáži se otevírá nová prodejna Hervis. Naši promotéři s Walkingboardy se pohybovali v částech s největší průchodností a přímo před novou prodejnou Hervis. Aktivně oslovovali potenciální zákazníky a informovali je o nové prodejně Hervis, akčních cenách, slevách a soutěži a zároveň navigovali přímo do prodejny. Po celou dobu promotéři rozdávali letáky s kupóny na slevu a nabídkou členského klubu. Ve vestibulu již na dálku nejvíce poutaly Walkingboardy s odkazem na novou prodejnu.
Výsledek kampaně
Během dvoudenní akce jsme přímo oslovili přibližně 8 000 lidí, kterým byl předán leták. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Často jsme zaznamenali, že se zájemci sami hlásili o informace a leták na základě sdělení na Walkingboardu.
Fotografie z akce
Další vybrané reference
Previous
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvek
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvek
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvek
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvek
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
celý příspěvek
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvek
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvek
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvek
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvek
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvek
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvek
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
celý příspěvek
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvek
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvek
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvek
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvek
Next