V průběhu listopadu vychází v nakladatelství LEDA erotická trilogie„80 Dní barvy…“. Tato trilogie patří mezi oblíbené erotické romány pro ženy. Uvedení na český trh si jistě zaslouží netradiční přístup a upoutávku, která zaujme především ženy.
Hlavním komunikačním cílem bylo podpořit prodej nové trilogie a vyvolat zájem především o první díl, a to netradičním a mírně provokativním řešením, které poutá a odkazuje na obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea i ankety pro další využití.
Hlavní cílovou skupinou jsou ženy 20 – 45 let, které rády čtou, baví je romantická a erotická četba i filmy, vyznávají moderní životní styl. Sekundární cílovou skupinou jsou muži – partneři, kteří hledají tip na dárek k Vánocům.
Pro ztvárnění nám byli inspirací hlavní hrdinové knihy – dominantní žena, submisivní muž. Abychom v ulicích vzbudili dostatek pozornosti, vytvořili jsme tematické spřežení tažené muži, které kočírovala domina. Spolu s ní na povozu seděla také ztvárněná hlavní hrdinka knihy, která zvala kolemjdoucí na skleničku a prolistování nebo čtení knihy. Kočár doprovázelo několik našich agentů, kteří rozdávali vytrhané listy z knihy. Oslovení si tak odnesli kousek čtení, které vzbudí zájem si knihu pořídit. Povoz měl na místě registrační značky dominantní banner odkazující na novou knižní trilogii.Při projížďce Prahou dělalo spřežení zastávky, které kopírovaly prodejní místa Neoluxor, kde je kniha k dostání. Den po akci byly rozeslány fotografie a informace na marketingové tituly pro vyšší povědomí o akci.
Akce vzbudila v ulicích Prahy očekávanou pozornost a po počátečním ostychu se přihlížející aktivně zapojili, knihy prohlíželi a četli. U lidí akce vyvolávala úsměv na rtech a zvědavost, o co jde. Spřežení také bylo středem pozornosti telefonů, fotoaparátů i kamer přihlížejících. Projížďku centrem Prahy využilo několik žen, které se tak zároveň staly aktivním komparsem pro pořízení videospotu připraveného k podpoře vydání trilogie, ale také pro natočení ankety na téma „Muži a ženy“ (využití na webu www.80dni.cz, FB profilu a Youtube). Videospoty i anketa byly převzaty některými knihkupectvími na jejich profily v rámci podpory prodeje titulu.
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...