V průběhu listopadu vychází v nakladatelství LEDA erotická trilogie„80 Dní barvy…“. Tato trilogie patří mezi oblíbené erotické romány pro ženy. Uvedení na český trh si jistě zaslouží netradiční přístup a upoutávku, která zaujme především ženy.
Hlavním komunikačním cílem bylo podpořit prodej nové trilogie a vyvolat zájem především o první díl, a to netradičním a mírně provokativním řešením, které poutá a odkazuje na obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea i ankety pro další využití.
Hlavní cílovou skupinou jsou ženy 20 – 45 let, které rády čtou, baví je romantická a erotická četba i filmy, vyznávají moderní životní styl. Sekundární cílovou skupinou jsou muži – partneři, kteří hledají tip na dárek k Vánocům.
Pro ztvárnění nám byli inspirací hlavní hrdinové knihy – dominantní žena, submisivní muž. Abychom v ulicích vzbudili dostatek pozornosti, vytvořili jsme tematické spřežení tažené muži, které kočírovala domina. Spolu s ní na povozu seděla také ztvárněná hlavní hrdinka knihy, která zvala kolemjdoucí na skleničku a prolistování nebo čtení knihy. Kočár doprovázelo několik našich agentů, kteří rozdávali vytrhané listy z knihy. Oslovení si tak odnesli kousek čtení, které vzbudí zájem si knihu pořídit. Povoz měl na místě registrační značky dominantní banner odkazující na novou knižní trilogii.Při projížďce Prahou dělalo spřežení zastávky, které kopírovaly prodejní místa Neoluxor, kde je kniha k dostání. Den po akci byly rozeslány fotografie a informace na marketingové tituly pro vyšší povědomí o akci.
Akce vzbudila v ulicích Prahy očekávanou pozornost a po počátečním ostychu se přihlížející aktivně zapojili, knihy prohlíželi a četli. U lidí akce vyvolávala úsměv na rtech a zvědavost, o co jde. Spřežení také bylo středem pozornosti telefonů, fotoaparátů i kamer přihlížejících. Projížďku centrem Prahy využilo několik žen, které se tak zároveň staly aktivním komparsem pro pořízení videospotu připraveného k podpoře vydání trilogie, ale také pro natočení ankety na téma „Muži a ženy“ (využití na webu www.80dni.cz, FB profilu a Youtube). Videospoty i anketa byly převzaty některými knihkupectvími na jejich profily v rámci podpory prodeje titulu.
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvekVýchodiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvek
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvekPředstavení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvekOdpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
celý příspěvekNetradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvek