1. máj je lásky čas…spousta Pražanů míří na Petřín, který je tradičním místem zamilovaných. Rozkvetlých třešní je zde dost, ale ne tolik, aby se pod ně všechny zamilované páry vešly. Obchodní dům Kotva se drží českých svátků, obchody mají tento den speciální akce, a proto je třeba připravit tématický den a přilákat co nejvíce návštěvníků…a to nejen pro zamilované.
Není třeba se jít líbat až na Petřín. Přijďte před obchodní dům Kotva a získejte dárek za hubičku. Získáte nejen přízeň svého partnera, ale také ušetřený čas, který lze využít k návštěvě a nákupu v obchodním domě Kotva. Téměř každý pár má možnost získat za svůj polibek vybraný dárek.
Klíčovou cílovou skupinou jsou páry bez rozdílu pohlaví, které se na 1. máje pohybují po Praze.
Speciálně pro tento den a tuto akci je připravena rozkvetlá třešeň, která je od rána nainstalována před obchodním domem Kotva. Pod ní se může každý pár políbit a splnit tak milou „povinnost“. Součástí programu je moderátor, který za doprovodu mixu zamilovaných písniček vyzývá své okolí a kolemjdoucí k líbacímu aktu. Společně s moderátorem je na prostranství před OD Kotva také hosteska s košem plného dárků pro šťastné účastníky. Pokud má pár štěstí a je pátou líbající se dvojicí, vybírá si odměnu z dárkového koše (růžové víno, Modré z nebe, dárkové vouchery do OD Kotva, aj.). Pokud příchozí nemá doprovod, může si dárek „vyzpívat“ na karaoke zamilované písničky. Moderátor během celé akce také aktivně zve na akce vybraných obchodů v OD Kotva, které pro tento den nachystaly pro zamilované speciální slevy nebo dárky. Promo celé akce je podpořeno Walkingboardisty, kteří přivádějí překvapené páry pod rozkvetlou třešeň.
Během téměř šestihodinové akce se zúčastnilo více než 200 líbajících se párů, a také několik odvážných jedinců. Po dobu trvání akce se zde tvořily hloučky zvědavců, kteří se pod stromem a logem Kotva fotografovali. Především cizinci se seznamovali s tradičním českým svátkem.
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.