SONY, jako hlavní partner veletrhu Notebook Expo, chce na veletrhu představit své produkty. Hlavní pozornost je soustředěna k telefonu Xperia Z.
Cíl komunikace: Prezentační stánek má nalákat návštěvníky veletrhu, aby se zastavili, promluvili s hosteskami a seznámili se s prezentovanými produkty.
Návštěvníci veletrhu Notebook Expo - IT fanoušci, tj. muži 18-40.
Důraz je kladen na originalitu a odlišnost od konkurence. Prezentace mu být jiná a jedinečná, aby přilákala návštěvníky. Hlavním komunikačním bodem telefonu Xperia Z je jeho voděodolnost. Voda asociuje koupání a léto, a právě to nás přivedlo k tématu prezentace „SONY v rytmu léta – Xperia Z je voděodolný a hravý. Na místě jsme vytvořili „Relax koutek“ s bazénkem, ve kterém plavaly na nafukovacích podložkách produkty Xperia Z. Prostor jsme ještě doplnili dekoracemi navozujícími léto a pohodu - nafukovací míče, kachničky do vany, apod. Celá expozice by však nebyla kompletní bez našich hostesek. Ty s nadšením komunikovaly s návštěvníky, zvaly je ke stánku, představovaly produkty atd. Aby byla atmosféra doladěna, hostesky jsme oblékli do letního módu – šortky a trička.
Naše hostesky i prezentace na sebe poutaly na tolik, že po celou dobu akce se staly středem pozornosti a stánek byl plný lidí.
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.