SONY, jako hlavní partner veletrhu Notebook Expo, chce na veletrhu představit své produkty. Hlavní pozornost je soustředěna k telefonu Xperia Z.
Cíl komunikace: Prezentační stánek má nalákat návštěvníky veletrhu, aby se zastavili, promluvili s hosteskami a seznámili se s prezentovanými produkty.
Návštěvníci veletrhu Notebook Expo - IT fanoušci, tj. muži 18-40.
Důraz je kladen na originalitu a odlišnost od konkurence. Prezentace mu být jiná a jedinečná, aby přilákala návštěvníky. Hlavním komunikačním bodem telefonu Xperia Z je jeho voděodolnost. Voda asociuje koupání a léto, a právě to nás přivedlo k tématu prezentace „SONY v rytmu léta – Xperia Z je voděodolný a hravý. Na místě jsme vytvořili „Relax koutek“ s bazénkem, ve kterém plavaly na nafukovacích podložkách produkty Xperia Z. Prostor jsme ještě doplnili dekoracemi navozujícími léto a pohodu - nafukovací míče, kachničky do vany, apod. Celá expozice by však nebyla kompletní bez našich hostesek. Ty s nadšením komunikovaly s návštěvníky, zvaly je ke stánku, představovaly produkty atd. Aby byla atmosféra doladěna, hostesky jsme oblékli do letního módu – šortky a trička.
Naše hostesky i prezentace na sebe poutaly na tolik, že po celou dobu akce se staly středem pozornosti a stánek byl plný lidí.
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.