Na trh přichází nový hudební a lifestyle časopis Fakker pro čtenáře mladších 30 let. Zaměření měsíčníku je na vyznavače hard rock, gotik a emo. Fakker vychází ze spolupráce s tradičním hard & heavy magazínem.
Zadání je vymyslet koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro oba spřátelené časopisy, zároveň upoutá pozornost okolí a vyvolá zájem o další informace, ale také předplatné.
Cílovou skupinou jsou mladí lidé do 30 let v případě Fakker. Pro Spark jsou zajímaví i starší vyznavači tvrdších hudebních stylů (do cca 45 – 50 let).
Vzhledem k povaze obou časopisů a jejich fanoušků jsme zrealizovali nákup a úpravu netradičního kola, a to ve stylu chopper bike. Právě styl „easy rider“ je blízký fanouškům uvedeních hudebních stylů. Kolo bylo zvoleno jako vhodný dopravní prostředek, který má usnadnění vjezd nejen v ulicích, náplavkách, před koncertními halami a kluby, ale také na akce v krytých prostorách. Chopper bike byl vybaven výměnným nástavcem na reklamní vlajky, střed kola vyplněn reklamní plochou pro loga obou magazínů. Vpředu je reklamní koš na časopisy pro sampling nebo přímý prodej. Pro větší efekt je jezdec vybaven helmou s rohy a kurýrním vakem v barvách magazínů.
V současné době chopper bike brázdí ulice a kluby po České republice tam, kde se pohybuje potencionální cílová skupina – festivaly, koncerty, akce. Lidé se mají možnost s kolem vyfotit nebo si jej vyzkoušet na vlastní kůži. První dny v terénu ukazují, že chopper bike poutá dostatečnou pozornost, lidé se zastavují, fotografují a seznamují se s promovanými časopisy.
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...