Na trh přichází nový hudební a lifestyle časopis Fakker pro čtenáře mladších 30 let. Zaměření měsíčníku je na vyznavače hard rock, gotik a emo. Fakker vychází ze spolupráce s tradičním hard & heavy magazínem.
Zadání je vymyslet koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro oba spřátelené časopisy, zároveň upoutá pozornost okolí a vyvolá zájem o další informace, ale také předplatné.
Cílovou skupinou jsou mladí lidé do 30 let v případě Fakker. Pro Spark jsou zajímaví i starší vyznavači tvrdších hudebních stylů (do cca 45 – 50 let).
Vzhledem k povaze obou časopisů a jejich fanoušků jsme zrealizovali nákup a úpravu netradičního kola, a to ve stylu chopper bike. Právě styl „easy rider“ je blízký fanouškům uvedeních hudebních stylů. Kolo bylo zvoleno jako vhodný dopravní prostředek, který má usnadnění vjezd nejen v ulicích, náplavkách, před koncertními halami a kluby, ale také na akce v krytých prostorách. Chopper bike byl vybaven výměnným nástavcem na reklamní vlajky, střed kola vyplněn reklamní plochou pro loga obou magazínů. Vpředu je reklamní koš na časopisy pro sampling nebo přímý prodej. Pro větší efekt je jezdec vybaven helmou s rohy a kurýrním vakem v barvách magazínů.
V současné době chopper bike brázdí ulice a kluby po České republice tam, kde se pohybuje potencionální cílová skupina – festivaly, koncerty, akce. Lidé se mají možnost s kolem vyfotit nebo si jej vyzkoušet na vlastní kůži. První dny v terénu ukazují, že chopper bike poutá dostatečnou pozornost, lidé se zastavují, fotografují a seznamují se s promovanými časopisy.
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...