Na českém trhu se objevila novinka v grilování, přenosný bezkouřový gril. Ve vybraných hobby marketech s výhradním zastoupením mají probíhat promo akce s představením tohoto jedinečného produktu.
Cíl komunikace je jednoznačný, seznámit zákazníky s LotusGrillem a jeho výhodami oproti klasickým grilům.
Cílovou skupinou byli zákazníci hobby marketů bez rozdílu věku a pohlaví, protože tento gril má široké možnosti použití - vhodný pro použití na balkóně, terase, na chatě, na lyžích, na rybách, v kempu nebo na lodi.
Pro prezentaci grilu jsme zvolili pohodovou a hravou formu tak, aby na první pohled upoutávala nakupující. Promotér stylizovaný jako „kotlíkář/tramp“ místo klasického ohniště raději používá přenosný bezkouřový LotusGrill. Pohoda byla dokreslena reprodukovanými trampskými a folkovými písničkami a rekvizitami (kostým, kytara, dřevěné špalky). Promotér obsluhoval gril, komunikoval se zákazníky a ukazoval přednosti výrobku. Na místě asistovala ještě hosteska v tričku v barvách klienta, která také komunikovala se zákazníky a střídala se s promotérem v grilování.
Pomo akce nakupující zaujala, sami přicházeli a zajímali se o gril i o jeho příslušenství. V několika případech jsme zaznamenali, že si gril na místě koupili.
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvekHostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekHostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvek
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvek