Na českém trhu se objevila novinka v grilování, přenosný bezkouřový gril. Ve vybraných hobby marketech s výhradním zastoupením mají probíhat promo akce s představením tohoto jedinečného produktu.
Cíl komunikace je jednoznačný, seznámit zákazníky s LotusGrillem a jeho výhodami oproti klasickým grilům.
Cílovou skupinou byli zákazníci hobby marketů bez rozdílu věku a pohlaví, protože tento gril má široké možnosti použití - vhodný pro použití na balkóně, terase, na chatě, na lyžích, na rybách, v kempu nebo na lodi.
Pro prezentaci grilu jsme zvolili pohodovou a hravou formu tak, aby na první pohled upoutávala nakupující. Promotér stylizovaný jako „kotlíkář/tramp“ místo klasického ohniště raději používá přenosný bezkouřový LotusGrill. Pohoda byla dokreslena reprodukovanými trampskými a folkovými písničkami a rekvizitami (kostým, kytara, dřevěné špalky). Promotér obsluhoval gril, komunikoval se zákazníky a ukazoval přednosti výrobku. Na místě asistovala ještě hosteska v tričku v barvách klienta, která také komunikovala se zákazníky a střídala se s promotérem v grilování.
Pomo akce nakupující zaujala, sami přicházeli a zajímali se o gril i o jeho příslušenství. V několika případech jsme zaznamenali, že si gril na místě koupili.
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.