Telefonica O2 každoročně pro své nejlepší obchodní zástupce pořádá večírky. Každý večírek se nese v předem určeném duchu. Tentokrát bylo tématem „Andělé a démoni“. Pro uspořádání akce byl vybrán klub Kotnov v Táboře.
Připravit zaměstnancům Telefonica O2 nezapomenutelný program, aby se odreagovali a pobavili.
Nejlepší obchodní zástupci Telefonica O2.
Při přípravě doprovodného programu jsme se řídili tématem večírku „Andělé a démoni“. Využili jsme tajemného prostředí klubu v historické zástavbě a sklepení, které nahrává tajemnu a nádechu napětí. Mysleli jsme na to, aby se účastníci mohli do programu interaktivně zapojit, zažít něco, na co by samotní neměli odvahu nebo je to nenapadlo, ale prostředí a atmosféra je strhne. Pekelná výzva– aneb překonej sebe a své předsudky. Zájemci mohli v průběhu večera vyzkoušet různě pálivé pochutiny, třeba i se zavázanýma očima. Samotné nás překvapilo, že při Pekelné výzvěženy vydržely více než muži. Karty a věštění – zeptej se na svou budoucnost. V průběhu večera byla hostům k dispozici kartářka, která zodpovídala i všetečné dotazy a byla po celou dobu plně vytížena. Poledance – v průběhu večera proběhlo umělecké vystoupení tanečnice u tyče, které zaujalo přítomné účastníky akce svou ladností a náročnými akrobatickými prvky. Tombola o tematické ceny – každý účastník akce měl slosovatelnou vstupenku s číslem, vylosovaní výherci získávali zajímavé ceny, které jim předávali Anděl + Pekelnice. V průběhu večera byl připraven catering v kombinaci teplé a studené kuchyně a bohatý výběr alkoholických a nealkoholických nápojů Promotéři i hosté byli oblečeni do tematických kostýmů. Muži jako andělé a ženy jako démoni/přízraky. Šlo o bourání předsudků a výměnu rolí, kdy muži byli ta něžnější část akce a ženy ty odváženější pokušitelky.
Akce se zúčastnilo na 120 pozvaných hostů. Většina z nich se zapojila do doprovodného programu a náramně se bavili. O dobré atmosféře hovoří setrvání většiny hostů až do konce.
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvekTisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
celý příspěvekPoutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvekNetradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvekNaši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvek1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
celý příspěvekNetradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvekPromotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvekNetradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
celý příspěvekUsměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
celý příspěvek