Marketingové oddělení Fidorky, která spadá do rodiny produktů Kraft Foods, čas od času pro své kolegy tajně připravuje „vykutálené rošťárny“. 1. duben je ten správný čas právě pro takovou akci.
Cílem je nachytat kolegy.
Zaměstnanci Kraft Foods.
Kraft Foods jako potravinářská společnost má i v administrativním zázemí vzorky svých výrobků. Ty jsou lákadlem pro potravinové moly a právě z toho vyplynul námět „vykutálené rošťárny“ – Krotitelé molů aneb fiktivní deratizace. O tom, že deratizace je fiktivní, však zaměstnanci nesměli mít ani tušení J. Do akce bylo zasvěceno jen pár klíčových osob. Všichni zaměstnanci obdrželi oficiální informativní e-mail, že na základě stížnosti na přemnožení molů proběhne v kancelářích společnosti chemické odmolování - čištění koberců a prostor. V návaznosti na plánovanou deratizací je potřeba informovat všechny, kdo tento den vstupují do kanceláří včetně návštěv, o situaci a nutnosti nosit igelitové návleky na botách. Tento úkol plnili naši nastrčení deratizátoři, kteří byli již od ranních hodin rozestavěni u vchodů do kanceláře, informovali, rozdávali návleky a kontrolovali jejich nošení. Deratizátoři museli působit stoprocentně věrohodně, proto jsme vybírali agenty středního věku s hereckými dispozicemi, zaškolili jsme je, co říkat a dělat, a oblékli je do kombinéz, roušek a návleků. U všech vchodů také byly desinfekční rohože. Před ukončením akce agenti obcházeli kanceláře jako kontrola. Při této příležitosti zaměstnancům prozradili, že akce deratizace byla „vykutálená rošťárna“ od Fidorky. Celá akce byla průběžně, včetně reakcí zaměstnanců, natáčena skrytou kamerou.
Na základě postřehů našich agentů a supervizora hodnotíme akci jako vydařenou, což potvrzují i autentické reakce zúčastněných: „Jako musím uznat, že jste byli neoblomní.“ „A já kolegům z marketingu nevěřila, že je to jen nějaká legrace.“ „Fakt jste byli dost věrohodní. Koberce se tedy čistily nebo ne?“ „Tak to se povedlo!“
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...