Firma Skydive arena specializovaná na létání ve vzduchovém tunelu navozující pocit skoku z letadla chce nenásilnou formou zvýšit o sobě povědomí především mezi cizinci, kteří navštíví Prahu. Vzhledem k tomu, že se firma nachází mimo centrum Prahy, zajišťuje pro zájemce bezplatný odvoz.
Hlavním cílem je dostat mezi turisty povědomí o Skydive areně a na místě jim nabídnout okamžité využití této atrakce.
Akce je zaměřena především na turisty, kteří by si chtěli zpříjemnit pobyt v Praze netradičním zážitkem.
Do pražského centra se vydává reportérský tým ve složení kameraman, reportérka a informátorka. Oslovují turisty a kladou jim otázky směřující k plynulému přechodu informování o SDA. Tyto otázky fungují zároveň jako průzkum znalostí indoor skydivingu a monitoringu, co turisté v cizině vyhledávají za akční rozptýlení. Po krátkém rozhovoru s reportérkou si zbytek konverzace přebírá informátorka, která turistům společně s předáním letáku sděluje informace o SDA a přesvědčuje k vyzkoušení této atrakce. Aby byl tým autentický, veškerá použitá technika je v barvách SDA TV.
Vzhledem k tomu, že kampaň s reportérskou tématikou byla jednou ze 3 propagačních na sebe navazujících akcí, nepředpokládala se vysoká hodnota oslovených, ale byla využita spíše jako průzkum toho, co na turisty působí, jestli skydiving znají a co by je při doporučení této atrakce nejvíce ovlivnilo. Na reportérský tým turisté reagovali velmi pozitivně. Forma propagace byla velmi nenásilná a každý oslovený si se zájmem vyslechl veškeré informace. Tato forma propagace se jevila jako promo akce s nejnižším rizikem zákazu provozování (v rámci reklamy v centru Prahy).
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...