Firma Skydive arena specializovaná na létání ve vzduchovém tunelu navozující pocit skoku z letadla chce nenásilnou formou zvýšit o sobě povědomí především mezi cizinci, kteří navštíví Prahu. Vzhledem k tomu, že se firma nachází mimo centrum Prahy, zajišťuje pro zájemce bezplatný odvoz.
Hlavním cílem je dostat mezi turisty povědomí o Skydive areně a na místě jim nabídnout okamžité využití této atrakce.
Akce je zaměřena především na turisty, kteří by si chtěli zpříjemnit pobyt v Praze netradičním zážitkem.
Do pražského centra se vydává reportérský tým ve složení kameraman, reportérka a informátorka. Oslovují turisty a kladou jim otázky směřující k plynulému přechodu informování o SDA. Tyto otázky fungují zároveň jako průzkum znalostí indoor skydivingu a monitoringu, co turisté v cizině vyhledávají za akční rozptýlení. Po krátkém rozhovoru s reportérkou si zbytek konverzace přebírá informátorka, která turistům společně s předáním letáku sděluje informace o SDA a přesvědčuje k vyzkoušení této atrakce. Aby byl tým autentický, veškerá použitá technika je v barvách SDA TV.
Vzhledem k tomu, že kampaň s reportérskou tématikou byla jednou ze 3 propagačních na sebe navazujících akcí, nepředpokládala se vysoká hodnota oslovených, ale byla využita spíše jako průzkum toho, co na turisty působí, jestli skydiving znají a co by je při doporučení této atrakce nejvíce ovlivnilo. Na reportérský tým turisté reagovali velmi pozitivně. Forma propagace byla velmi nenásilná a každý oslovený si se zájmem vyslechl veškeré informace. Tato forma propagace se jevila jako promo akce s nejnižším rizikem zákazu provozování (v rámci reklamy v centru Prahy).
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...