Firma Skydive arena specializovaná na létání ve vzduchovém tunelu navozující pocit skoku z letadla chce nenásilnou formou zvýšit o sobě povědomí především mezi cizinci, kteří navštíví Prahu. Vzhledem k tomu, že se firma nachází mimo centrum Prahy, zajišťuje pro zájemce bezplatný odvoz.
Hlavním cílem je dostat mezi turisty povědomí o Skydive areně a na místě jim nabídnout okamžité využití této atrakce.
Akce je zaměřena především na turisty, kteří by si chtěli zpříjemnit pobyt v Praze netradičním zážitkem.
Do pražského centra se vydává reportérský tým ve složení kameraman, reportérka a informátorka. Oslovují turisty a kladou jim otázky směřující k plynulému přechodu informování o SDA. Tyto otázky fungují zároveň jako průzkum znalostí indoor skydivingu a monitoringu, co turisté v cizině vyhledávají za akční rozptýlení. Po krátkém rozhovoru s reportérkou si zbytek konverzace přebírá informátorka, která turistům společně s předáním letáku sděluje informace o SDA a přesvědčuje k vyzkoušení této atrakce. Aby byl tým autentický, veškerá použitá technika je v barvách SDA TV.
Vzhledem k tomu, že kampaň s reportérskou tématikou byla jednou ze 3 propagačních na sebe navazujících akcí, nepředpokládala se vysoká hodnota oslovených, ale byla využita spíše jako průzkum toho, co na turisty působí, jestli skydiving znají a co by je při doporučení této atrakce nejvíce ovlivnilo. Na reportérský tým turisté reagovali velmi pozitivně. Forma propagace byla velmi nenásilná a každý oslovený si se zájmem vyslechl veškeré informace. Tato forma propagace se jevila jako promo akce s nejnižším rizikem zákazu provozování (v rámci reklamy v centru Prahy).
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...