Firma Skydive arena specializovaná na létání ve vzduchovém tunelu navozující pocit skoku z letadla chce nenásilnou formou zvýšit o sobě povědomí především mezi cizinci, kteří navštíví Prahu. Vzhledem k tomu, že se firma nachází mimo centrum Prahy, zajišťuje pro zájemce bezplatný odvoz.
Hlavním cílem je dostat mezi turisty povědomí o Skydive areně a na místě jim nabídnout okamžité využití této atrakce.
Akce je zaměřena především na turisty, kteří by si chtěli zpříjemnit pobyt v Praze netradičním zážitkem.
Do pražského centra se vydává reportérský tým ve složení kameraman, reportérka a informátorka. Oslovují turisty a kladou jim otázky směřující k plynulému přechodu informování o SDA. Tyto otázky fungují zároveň jako průzkum znalostí indoor skydivingu a monitoringu, co turisté v cizině vyhledávají za akční rozptýlení. Po krátkém rozhovoru s reportérkou si zbytek konverzace přebírá informátorka, která turistům společně s předáním letáku sděluje informace o SDA a přesvědčuje k vyzkoušení této atrakce. Aby byl tým autentický, veškerá použitá technika je v barvách SDA TV.
Vzhledem k tomu, že kampaň s reportérskou tématikou byla jednou ze 3 propagačních na sebe navazujících akcí, nepředpokládala se vysoká hodnota oslovených, ale byla využita spíše jako průzkum toho, co na turisty působí, jestli skydiving znají a co by je při doporučení této atrakce nejvíce ovlivnilo. Na reportérský tým turisté reagovali velmi pozitivně. Forma propagace byla velmi nenásilná a každý oslovený si se zájmem vyslechl veškeré informace. Tato forma propagace se jevila jako promo akce s nejnižším rizikem zákazu provozování (v rámci reklamy v centru Prahy).
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
celý příspěvekOriginální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekPromotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvekPředstavení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvekVýchodiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvekDůležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
celý příspěvekNetradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekPředstavení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
celý příspěvekNápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
celý příspěvek