Banka Sberbank připravila pro své klienty řadu odměn a této této skutečnosti chce klienty informovat.
Upozornit potencionální klienty na připravené odměny, služby a pobočky banky.
Ženy a muži v produktivním věku, 25 – 60 let.
V okolí poboček po celé Praze se pohybovali čtyři promotéři s Walkingboardy, oblečeni v barvách Sberbank. Aktivně oslovovali potenciální klienty, informovali je o odměnách, výhodách a službách banky a odkazovali je na konkrétní pobočky. Promotéři také rozdávali letáky s konkrétní nabídkou jednotlivých produktů. Již na dálku na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy s nápisem: „Odměny na Vás čekají na pobočce …“ .
Během čtrnáctidenní kampaně jsme okolí poboček přímo oslovili přibližně 5 600 lidí, kterým byl předán letáček. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Walkingboardy poutaly pozornost obecně (otočení, pozastavení apod.).
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvekTematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvekNápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
celý příspěvek
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...