Banka Sberbank připravila pro své klienty řadu odměn a této této skutečnosti chce klienty informovat.
Upozornit potencionální klienty na připravené odměny, služby a pobočky banky.
Ženy a muži v produktivním věku, 25 – 60 let.
V okolí poboček po celé Praze se pohybovali čtyři promotéři s Walkingboardy, oblečeni v barvách Sberbank. Aktivně oslovovali potenciální klienty, informovali je o odměnách, výhodách a službách banky a odkazovali je na konkrétní pobočky. Promotéři také rozdávali letáky s konkrétní nabídkou jednotlivých produktů. Již na dálku na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy s nápisem: „Odměny na Vás čekají na pobočce …“ .
Během čtrnáctidenní kampaně jsme okolí poboček přímo oslovili přibližně 5 600 lidí, kterým byl předán letáček. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Walkingboardy poutaly pozornost obecně (otočení, pozastavení apod.).
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...