Banka Sberbank připravila pro své klienty řadu odměn a této této skutečnosti chce klienty informovat.
Upozornit potencionální klienty na připravené odměny, služby a pobočky banky.
Ženy a muži v produktivním věku, 25 – 60 let.
V okolí poboček po celé Praze se pohybovali čtyři promotéři s Walkingboardy, oblečeni v barvách Sberbank. Aktivně oslovovali potenciální klienty, informovali je o odměnách, výhodách a službách banky a odkazovali je na konkrétní pobočky. Promotéři také rozdávali letáky s konkrétní nabídkou jednotlivých produktů. Již na dálku na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy s nápisem: „Odměny na Vás čekají na pobočce …“ .
Během čtrnáctidenní kampaně jsme okolí poboček přímo oslovili přibližně 5 600 lidí, kterým byl předán letáček. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Walkingboardy poutaly pozornost obecně (otočení, pozastavení apod.).
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...