Banka Sberbank připravila pro své klienty řadu odměn a této této skutečnosti chce klienty informovat.
Upozornit potencionální klienty na připravené odměny, služby a pobočky banky.
Ženy a muži v produktivním věku, 25 – 60 let.
V okolí poboček po celé Praze se pohybovali čtyři promotéři s Walkingboardy, oblečeni v barvách Sberbank. Aktivně oslovovali potenciální klienty, informovali je o odměnách, výhodách a službách banky a odkazovali je na konkrétní pobočky. Promotéři také rozdávali letáky s konkrétní nabídkou jednotlivých produktů. Již na dálku na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy s nápisem: „Odměny na Vás čekají na pobočce …“ .
Během čtrnáctidenní kampaně jsme okolí poboček přímo oslovili přibližně 5 600 lidí, kterým byl předán letáček. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Walkingboardy poutaly pozornost obecně (otočení, pozastavení apod.).
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.