Firma Leifheit přichází na český trh s venkovním sušákem Linomatic, který je jedním z klíčových produktů této značky. Vzhledem k probíhající mediální kampani, je třeba osobně lidem přiblížit produkt. Distributor se rozhodl pro promoakce v sítích prodejen OBI.
Hlavním cílem je potencionálním zákazníkům představit promovaný sušák osobně v místě prodeje tak, aby si jej zákazník mohl nejen vyzkoušet, ale také bezprostředně zakoupit. Dalším cílem je podpořit probíhající mediální kampaň na produkt - zvýšit povědomí.
Cílovou skupinou jsou především zákazníci hobby marketu OBI, kteří mají u svých nemovitostí prostor pro umístění tohoto sušáku (včetně chatařů a chalupářů).
Aby akce zaujala kolemjdoucí a nenásilně přiblížila produkt, obsadili jsme do rolí promotérů a hostesek proškolené jedince s hereckým nadáním, kteří se sušákem názorně manipulují tak, aby demonstrovali jednoduchost obsluhy a ukázali všechny možné přednosti. Pro zachycení pozornosti je na sušák věšeno dámské luxusní spodní prádlo nebo veselé pánské boxerky. Promotéři a hostesky také aktivně oslovují kolemjdoucí a předávají informační letáček o produktu.
Během kampaně se díky ilustrativní formě propagace přišla na sušák se zájmem zeptat řada zákazníků. Ve většině poboček byl zaznamenán skokový růst prodeje. Nakupující s nadšením vnímali také doplňkové produkty k samotnému sušáku. Kampaň splnila svoje očekávání, kterým byl zvýšený zájem o promovaný venkovní sušák na pobočkách OBI.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.