Firma Leifheit přichází na český trh s venkovním sušákem Linomatic, který je jedním z klíčových produktů této značky. Vzhledem k probíhající mediální kampani, je třeba osobně lidem přiblížit produkt. Distributor se rozhodl pro promoakce v sítích prodejen OBI.
Hlavním cílem je potencionálním zákazníkům představit promovaný sušák osobně v místě prodeje tak, aby si jej zákazník mohl nejen vyzkoušet, ale také bezprostředně zakoupit. Dalším cílem je podpořit probíhající mediální kampaň na produkt - zvýšit povědomí.
Cílovou skupinou jsou především zákazníci hobby marketu OBI, kteří mají u svých nemovitostí prostor pro umístění tohoto sušáku (včetně chatařů a chalupářů).
Aby akce zaujala kolemjdoucí a nenásilně přiblížila produkt, obsadili jsme do rolí promotérů a hostesek proškolené jedince s hereckým nadáním, kteří se sušákem názorně manipulují tak, aby demonstrovali jednoduchost obsluhy a ukázali všechny možné přednosti. Pro zachycení pozornosti je na sušák věšeno dámské luxusní spodní prádlo nebo veselé pánské boxerky. Promotéři a hostesky také aktivně oslovují kolemjdoucí a předávají informační letáček o produktu.
Během kampaně se díky ilustrativní formě propagace přišla na sušák se zájmem zeptat řada zákazníků. Ve většině poboček byl zaznamenán skokový růst prodeje. Nakupující s nadšením vnímali také doplňkové produkty k samotnému sušáku. Kampaň splnila svoje očekávání, kterým byl zvýšený zájem o promovaný venkovní sušák na pobočkách OBI.
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...