Firma Leifheit přichází na český trh s venkovním sušákem Linomatic, který je jedním z klíčových produktů této značky. Vzhledem k probíhající mediální kampani, je třeba osobně lidem přiblížit produkt. Distributor se rozhodl pro promoakce v sítích prodejen OBI.
Hlavním cílem je potencionálním zákazníkům představit promovaný sušák osobně v místě prodeje tak, aby si jej zákazník mohl nejen vyzkoušet, ale také bezprostředně zakoupit. Dalším cílem je podpořit probíhající mediální kampaň na produkt - zvýšit povědomí.
Cílovou skupinou jsou především zákazníci hobby marketu OBI, kteří mají u svých nemovitostí prostor pro umístění tohoto sušáku (včetně chatařů a chalupářů).
Aby akce zaujala kolemjdoucí a nenásilně přiblížila produkt, obsadili jsme do rolí promotérů a hostesek proškolené jedince s hereckým nadáním, kteří se sušákem názorně manipulují tak, aby demonstrovali jednoduchost obsluhy a ukázali všechny možné přednosti. Pro zachycení pozornosti je na sušák věšeno dámské luxusní spodní prádlo nebo veselé pánské boxerky. Promotéři a hostesky také aktivně oslovují kolemjdoucí a předávají informační letáček o produktu.
Během kampaně se díky ilustrativní formě propagace přišla na sušák se zájmem zeptat řada zákazníků. Ve většině poboček byl zaznamenán skokový růst prodeje. Nakupující s nadšením vnímali také doplňkové produkty k samotnému sušáku. Kampaň splnila svoje očekávání, kterým byl zvýšený zájem o promovaný venkovní sušák na pobočkách OBI.
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...