Lázně Teplice nad Bečvou chtějí ve stěžejních městech České republiky – Praha, Brno, Zlín, Olomouc, Ostrava, zvýšit povědomí o lázních a lázeňských službách.
Předat osloveným v daných městech brožuru, seznámit je s lázněmi a jejich službami.
Cílovou skupinou byli lidé 18+ bez rozdílu pohlaví.
Pro oslovení cílové skupiny jsme vybrali místa v daných městech, kde je největší koncentrace lidí, jednalo se převážně o centra měst. Zde proškolení promotéři v barvách klienta s Walkingboardy oslovovali kolemjdoucí, prezentovali informace a odpovídali na případné dotazy a rozdávali brožury Lázně Teplice nad Bečvou. Na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy, které jsou díky podsvícení viditelné již z dálky. Větší pozornost poutaly mimo Prahu, kde nejsou tak často k vidění.
Ve vybraných městech se rozšířilo povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách. Většina oslovených si promotéry vyslechla a převzala si brožuru. Nebylo výjimkou, že lidé za promotéry sami přicházeli na základě sdělení na Walkingboardech.
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...