Firma Leifheit přichází na český trh s venkovním sušákem Linomatic, který je jedním z klíčových produktů této značky. Vzhledem k probíhající mediální kampani, je třeba osobně lidem přiblížit produkt. Distributor se rozhodl pro promoakce v sítích prodejen OBI.
Hlavním cílem je potencionálním zákazníkům představit promovaný sušák osobně v místě prodeje tak, aby si jej zákazník mohl nejen vyzkoušet, ale také bezprostředně zakoupit. Dalším cílem je podpořit probíhající mediální kampaň na produkt - zvýšit povědomí.
Cílovou skupinou jsou především zákazníci hobby marketu OBI, kteří mají u svých nemovitostí prostor pro umístění tohoto sušáku (včetně chatařů a chalupářů).
Aby akce zaujala kolemjdoucí a nenásilně přiblížila produkt, obsadili jsme do rolí promotérů a hostesek proškolené jedince s hereckým nadáním, kteří se sušákem názorně manipulují tak, aby demonstrovali jednoduchost obsluhy a ukázali všechny možné přednosti. Pro zachycení pozornosti je na sušák věšeno dámské luxusní spodní prádlo nebo veselé pánské boxerky. Promotéři a hostesky také aktivně oslovují kolemjdoucí a předávají informační letáček o produktu.
Během kampaně se díky ilustrativní formě propagace přišla na sušák se zájmem zeptat řada zákazníků. Ve většině poboček byl zaznamenán skokový růst prodeje. Nakupující s nadšením vnímali také doplňkové produkty k samotnému sušáku. Kampaň splnila svoje očekávání, kterým byl zvýšený zájem o promovaný venkovní sušák na pobočkách OBI.
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...