Firma Leifheit přichází na český trh s venkovním sušákem Linomatic, který je jedním z klíčových produktů této značky. Vzhledem k probíhající mediální kampani, je třeba osobně lidem přiblížit produkt. Distributor se rozhodl pro promoakce v sítích prodejen OBI.
Hlavním cílem je potencionálním zákazníkům představit promovaný sušák osobně v místě prodeje tak, aby si jej zákazník mohl nejen vyzkoušet, ale také bezprostředně zakoupit. Dalším cílem je podpořit probíhající mediální kampaň na produkt - zvýšit povědomí.
Cílovou skupinou jsou především zákazníci hobby marketu OBI, kteří mají u svých nemovitostí prostor pro umístění tohoto sušáku (včetně chatařů a chalupářů).
Aby akce zaujala kolemjdoucí a nenásilně přiblížila produkt, obsadili jsme do rolí promotérů a hostesek proškolené jedince s hereckým nadáním, kteří se sušákem názorně manipulují tak, aby demonstrovali jednoduchost obsluhy a ukázali všechny možné přednosti. Pro zachycení pozornosti je na sušák věšeno dámské luxusní spodní prádlo nebo veselé pánské boxerky. Promotéři a hostesky také aktivně oslovují kolemjdoucí a předávají informační letáček o produktu.
Během kampaně se díky ilustrativní formě propagace přišla na sušák se zájmem zeptat řada zákazníků. Ve většině poboček byl zaznamenán skokový růst prodeje. Nakupující s nadšením vnímali také doplňkové produkty k samotnému sušáku. Kampaň splnila svoje očekávání, kterým byl zvýšený zájem o promovaný venkovní sušák na pobočkách OBI.
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...