STEP IT Academy pořádá den otevřených dveří Junior počítačové akademie a potřebuje o této akci informovat svou cílovou skupinu.
Prostřednictvím propagačních letáků informovat děti a jejich rodiče o dni otevřených dveří Junior počítačové akademie a pozvat je na tuto akci.
Děti ve věku 9 - 14 let a jejich rodiče.
Po dohodě s klientem bylo rozhodnuto oslovovat cílovou skupinu v jejich přirozeném prostředí. Bylo vytipováno 20 škol v oblasti, kde klient pořádá počítačové kurzy. Čas promoakce byl zvolen v ranních hodinách, tedy v době, kdy jsou děti a jejich rodiče zastiženi při příchodu do školy. V týdnu před akcí byly všechny školy jednak obvolány telefonicky a zároveň osobně navštíveny, aby bylo ověřeno, že navržený čas promoakce odpovídá výskytu cílové skupiny u škol. Vlastní promoakce byla rozdělena do dvou dnů. Koordinátor se sešel s jednotlivými promotéry v časných ranních hodiných, rozdal promotérům propagační materiály a přidělil každému promotérovi jednu školu. Vlastní akce u škol probíhaly cca 1,5 hodinu, po ukončení se všichni promotéři opět sešli s koordinátorem a předali si zkušenosti a vyhodnotili efektivitu.
V průběhu akce se podařilo rozdat na 7 000 ks letáků. Nerozdané letáky se z větší části podařilo umístit do škol na recepci a nástěnky u vchodu.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvek
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
celý příspěvekZvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvekNaši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvekStylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvek1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
celý příspěvekKampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvekPoutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvek