- Datum konání: 15.03.2016
- Výchozí situace:
Hard Rock Cafe chce rozšířit podvědomí o svém působení na českém trhu mezi turisty a získat tak další návštěvníky.
- Cíl komunikace:
Pozvání turistů na akce pořádané v Hard Rock Cafe spolu s nabídkou slev do shopu a nealkoholického drinku ke každému hlavnímu jídlu. Poté jim ukázat cestu do Hard Rock Cafe, nebo je tam přímo zavést.
- Cílová skupina:
Primárně turisté, kteří již znají a mají rádi Hard Rock Cafe, ale nevědí, že je i v Praze. Dále pak lidi, kteří sice Hard Rock Cafe ještě neznají, ale mají rádi dobrou muziku, pěkné prostředí a skvělé jídlo.
Naše řešení
Dvoučlenný promotým ráno i odpoledne po čtyři dny v týdnu aktivně oslovuje a komunikuje s turisty, informuje je o koncertech a ostatních akcích a naviguje je k restauraci. Promotým je finančně zainteresován na výsledcích a další motivací je soutěž o nejlepšího promotéra měsíce. Členové promotýmu mezi sebou zdravě soutěží, což se pozitivně odráží na výsledcích celé kampaně.
Výsledek kampaně
Každý týden přichází nově oslovení turisté do Hard Rock Cafe. Zvyšuje se návštěvnost restaurace a shopu a tržby rostou. Podvědomí o Hard Rock Cafe rovněž roste. Výsledek naší vzájemné spolupráce je vidět.
Fotografie z akce
Další vybrané reference
Previous
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvek
Zajištění glamour hostesek na slavnostní otevření motosalonu.
celý příspěvek
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvek
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvek
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvek
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvek
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
celý příspěvek
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvek
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvek
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
celý příspěvek
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvek
Zajištění glamour hostesek na slavnostní otevření motosalonu.
celý příspěvek
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvek
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvek
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvek
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvek
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
celý příspěvek
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvek
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvek
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
celý příspěvek
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvek
Zajištění glamour hostesek na slavnostní otevření motosalonu.
celý příspěvek
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvek
Next