Hard Rock Cafe chce rozšířit podvědomí o svém působení na českém trhu mezi turisty a získat tak další návštěvníky.
Pozvání turistů na akce pořádané v Hard Rock Cafe spolu s nabídkou slev do shopu a nealkoholického drinku ke každému hlavnímu jídlu. Poté jim ukázat cestu do Hard Rock Cafe, nebo je tam přímo zavést.
Primárně turisté, kteří již znají a mají rádi Hard Rock Cafe, ale nevědí, že je i v Praze. Dále pak lidi, kteří sice Hard Rock Cafe ještě neznají, ale mají rádi dobrou muziku, pěkné prostředí a skvělé jídlo.
Dvoučlenný promotým ráno i odpoledne po čtyři dny v týdnu aktivně oslovuje a komunikuje s turisty, informuje je o koncertech a ostatních akcích a naviguje je k restauraci. Promotým je finančně zainteresován na výsledcích a další motivací je soutěž o nejlepšího promotéra měsíce. Členové promotýmu mezi sebou zdravě soutěží, což se pozitivně odráží na výsledcích celé kampaně.
Každý týden přichází nově oslovení turisté do Hard Rock Cafe. Zvyšuje se návštěvnost restaurace a shopu a tržby rostou. Podvědomí o Hard Rock Cafe rovněž roste. Výsledek naší vzájemné spolupráce je vidět.
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.