Hard Rock Cafe chce rozšířit podvědomí o svém působení na českém trhu mezi turisty a získat tak další návštěvníky.
Pozvání turistů na akce pořádané v Hard Rock Cafe spolu s nabídkou slev do shopu a nealkoholického drinku ke každému hlavnímu jídlu. Poté jim ukázat cestu do Hard Rock Cafe, nebo je tam přímo zavést.
Primárně turisté, kteří již znají a mají rádi Hard Rock Cafe, ale nevědí, že je i v Praze. Dále pak lidi, kteří sice Hard Rock Cafe ještě neznají, ale mají rádi dobrou muziku, pěkné prostředí a skvělé jídlo.
Dvoučlenný promotým ráno i odpoledne po čtyři dny v týdnu aktivně oslovuje a komunikuje s turisty, informuje je o koncertech a ostatních akcích a naviguje je k restauraci. Promotým je finančně zainteresován na výsledcích a další motivací je soutěž o nejlepšího promotéra měsíce. Členové promotýmu mezi sebou zdravě soutěží, což se pozitivně odráží na výsledcích celé kampaně.
Každý týden přichází nově oslovení turisté do Hard Rock Cafe. Zvyšuje se návštěvnost restaurace a shopu a tržby rostou. Podvědomí o Hard Rock Cafe rovněž roste. Výsledek naší vzájemné spolupráce je vidět.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...