Na trh přichází nový crossover Renault Kadjar. Radiohouse nabídlo posluchačům Radia City a Radia Fajn možnost vyzkoušet si zkušební jízdu touto novinkou z prodejny Renault Praha Zličín.
Posluchači byli upozorňováni ve vysílání, na webu a sociálních sítích rádia, že 2 nové vozy Renault Kadjar brázdí každý den ulice ve vybraných lokalitách. Každý si je mohl zastavit a využít. Každý měl možnost získat odvoz do místa dle svého výběru.
Zároveň probíhala soutěž o zapůjčení vozu Renault Kadjar. Klient chce touto cestou rozšířit své kontakty pro další komerční oslovení.
Aktivní lidé v produktivním věku, především muži a ti, kteří uvažují v dohledné době o pořízení nového vozu.
Akci řídila medialní agentura Radiohouse s tím, že naše agentura připravila a proškolila tým hostesek a podílela se na nastavení scénáře a řešení akce. Radiohlídka ve složení moderátor, 2 hostesky a promotér navštívila stanoviště u obchodních center v Praze a na náměstí v Berouně, kde zvala návštěvníky ke hře „Top City Gear“ (jízda autíčkem na dálkové ovládání na čas) a zároveň k vyplnění dotazníků klienta. Hlídka čítala 2 vozy Renault Kadjar a ozvučené auto Rádia City. Posluchači byli upozorňováni ve vysílání i na webu, že Radiohlídka se pohybuje v ulicích, zároveň byly ze stanovišť vysílány živé vstupy do vysílání.
Celkem v průběhu 15 dnů hostesky oslovily tisíce lidí, svezlo se přes 150 zájemců a získalo se přes 600 kontaktů.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...