Na trh přichází nový crossover Renault Kadjar. Radiohouse nabídlo posluchačům Radia City a Radia Fajn možnost vyzkoušet si zkušební jízdu touto novinkou z prodejny Renault Praha Zličín.
Posluchači byli upozorňováni ve vysílání, na webu a sociálních sítích rádia, že 2 nové vozy Renault Kadjar brázdí každý den ulice ve vybraných lokalitách. Každý si je mohl zastavit a využít. Každý měl možnost získat odvoz do místa dle svého výběru.
Zároveň probíhala soutěž o zapůjčení vozu Renault Kadjar. Klient chce touto cestou rozšířit své kontakty pro další komerční oslovení.
Aktivní lidé v produktivním věku, především muži a ti, kteří uvažují v dohledné době o pořízení nového vozu.
Akci řídila medialní agentura Radiohouse s tím, že naše agentura připravila a proškolila tým hostesek a podílela se na nastavení scénáře a řešení akce. Radiohlídka ve složení moderátor, 2 hostesky a promotér navštívila stanoviště u obchodních center v Praze a na náměstí v Berouně, kde zvala návštěvníky ke hře „Top City Gear“ (jízda autíčkem na dálkové ovládání na čas) a zároveň k vyplnění dotazníků klienta. Hlídka čítala 2 vozy Renault Kadjar a ozvučené auto Rádia City. Posluchači byli upozorňováni ve vysílání i na webu, že Radiohlídka se pohybuje v ulicích, zároveň byly ze stanovišť vysílány živé vstupy do vysílání.
Celkem v průběhu 15 dnů hostesky oslovily tisíce lidí, svezlo se přes 150 zájemců a získalo se přes 600 kontaktů.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.