Na trh přichází nový crossover Renault Kadjar. Radiohouse nabídlo posluchačům Radia City a Radia Fajn možnost vyzkoušet si zkušební jízdu touto novinkou z prodejny Renault Praha Zličín.
Posluchači byli upozorňováni ve vysílání, na webu a sociálních sítích rádia, že 2 nové vozy Renault Kadjar brázdí každý den ulice ve vybraných lokalitách. Každý si je mohl zastavit a využít. Každý měl možnost získat odvoz do místa dle svého výběru.
Zároveň probíhala soutěž o zapůjčení vozu Renault Kadjar. Klient chce touto cestou rozšířit své kontakty pro další komerční oslovení.
Aktivní lidé v produktivním věku, především muži a ti, kteří uvažují v dohledné době o pořízení nového vozu.
Akci řídila medialní agentura Radiohouse s tím, že naše agentura připravila a proškolila tým hostesek a podílela se na nastavení scénáře a řešení akce. Radiohlídka ve složení moderátor, 2 hostesky a promotér navštívila stanoviště u obchodních center v Praze a na náměstí v Berouně, kde zvala návštěvníky ke hře „Top City Gear“ (jízda autíčkem na dálkové ovládání na čas) a zároveň k vyplnění dotazníků klienta. Hlídka čítala 2 vozy Renault Kadjar a ozvučené auto Rádia City. Posluchači byli upozorňováni ve vysílání i na webu, že Radiohlídka se pohybuje v ulicích, zároveň byly ze stanovišť vysílány živé vstupy do vysílání.
Celkem v průběhu 15 dnů hostesky oslovily tisíce lidí, svezlo se přes 150 zájemců a získalo se přes 600 kontaktů.
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...