Autosalon Toyota Louwman chce představit nové vozy Toyota na exponovaných místech ve dvou obchodních centrech.
Ukázat široké veřejnosti novou modelovou řadu, pozvat vybrané zájemce na demo-jízdu a získat kontakty na potencionální zákazníky.
Cílovou skupinou byli všichni zájemci o koupi nového vozu.
Místa konání byla předem dána, OC Nový Smíchov a OC Zičín. Cíl byl také jasně zadán, získat co nejvíce potencionálních kupců nového vozu. Na nás bylo zajistit usměvavé a šikovné hostesky, které by se zhostily tohoto úkolu. Slečny aktivně oslovovali zájemce o vozy a sbíraly jejich kontakty.
Prezentace vozů v obchodních centrech se setkala s pozitivním ohlasem od všech kolemjdoucích, neboť krásná auta a krásné dívky lahodí nejen mužskému oku. Slečnám se podařilo nasbírat několik desítek kontaktů na potencionální zákazníky.
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...