Autosalon Toyota Louwman chce představit nové vozy Toyota na exponovaných místech ve dvou obchodních centrech.
Ukázat široké veřejnosti novou modelovou řadu, pozvat vybrané zájemce na demo-jízdu a získat kontakty na potencionální zákazníky.
Cílovou skupinou byli všichni zájemci o koupi nového vozu.
Místa konání byla předem dána, OC Nový Smíchov a OC Zičín. Cíl byl také jasně zadán, získat co nejvíce potencionálních kupců nového vozu. Na nás bylo zajistit usměvavé a šikovné hostesky, které by se zhostily tohoto úkolu. Slečny aktivně oslovovali zájemce o vozy a sbíraly jejich kontakty.
Prezentace vozů v obchodních centrech se setkala s pozitivním ohlasem od všech kolemjdoucích, neboť krásná auta a krásné dívky lahodí nejen mužskému oku. Slečnám se podařilo nasbírat několik desítek kontaktů na potencionální zákazníky.
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...