- Datum konání: 30.10.2013
- Výchozí situace:
Obchodní řetězec OBI otevírá v Jablonci nad Nisou novou prodejnu. Při této příležitosti OBI pro své zákazníky připravilo zaváděcí ceny a speciální akce.
- Cíl komunikace:
Hlavním cílem je upozornit občany Jablonce nad Nisou na nově otevřenou prodejnu OBI, zaváděcí ceny a akce a přimět je k její návštěvě.
- Cílová skupina:
Občané Jablonce nad Nisou, bez rozdílu věku a pohlaví.
Naše řešení
Největší koncentrace lidí je v centru města, proto se zde pohybovalo deset promotérů s Walkingboardy. Ti aktivně oslovovali potenciální zákazníky a informovali je o nové prodejně OBI, zaváděcích cenách, akcích a dalších službách, které zde mohou využít. Po celou dobu promotéři rozdávali letáky s konkrétní nabídkou produktů za speciální ceny. Již na dálku na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy s nabídkou vybraných produktů.
Výsledek kampaně
Během dvou dní akce jsme v Jablonci nad Nisou přímo oslovili přibližně 3 500 lidí, kterým byl předán akční leták. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Walkingboardy poutaly pozornost obecně, protože v Jablonci jsou novinkou.
Fotografie z akce
Další vybrané reference
Previous
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvek
Zajištění glamour hostesek na slavnostní otevření motosalonu.
celý příspěvek
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvek
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
celý příspěvek
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
celý příspěvek
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
celý příspěvek
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvek
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvek
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvek
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvek
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvek
Zajištění glamour hostesek na slavnostní otevření motosalonu.
celý příspěvek
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvek
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
celý příspěvek
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
celý příspěvek
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
celý příspěvek
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvek
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvek
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvek
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvek
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvek
Zajištění glamour hostesek na slavnostní otevření motosalonu.
celý příspěvek
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvek
Next