SONY, jako hlavní partner veletrhu Notebook Expo, chce na veletrhu představit své produkty. Hlavní pozornost je soustředěna k telefonu Xperia Z.
Cíl komunikace: Prezentační stánek má nalákat návštěvníky veletrhu, aby se zastavili, promluvili s hosteskami a seznámili se s prezentovanými produkty.
Návštěvníci veletrhu Notebook Expo - IT fanoušci, tj. muži 18-40.
Důraz je kladen na originalitu a odlišnost od konkurence. Prezentace mu být jiná a jedinečná, aby přilákala návštěvníky. Hlavním komunikačním bodem telefonu Xperia Z je jeho voděodolnost. Voda asociuje koupání a léto, a právě to nás přivedlo k tématu prezentace „SONY v rytmu léta – Xperia Z je voděodolný a hravý. Na místě jsme vytvořili „Relax koutek“ s bazénkem, ve kterém plavaly na nafukovacích podložkách produkty Xperia Z. Prostor jsme ještě doplnili dekoracemi navozujícími léto a pohodu - nafukovací míče, kachničky do vany, apod. Celá expozice by však nebyla kompletní bez našich hostesek. Ty s nadšením komunikovaly s návštěvníky, zvaly je ke stánku, představovaly produkty atd. Aby byla atmosféra doladěna, hostesky jsme oblékli do letního módu – šortky a trička.
Naše hostesky i prezentace na sebe poutaly na tolik, že po celou dobu akce se staly středem pozornosti a stánek byl plný lidí.
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...