Výrobce sladkých pralinek, čokolády a dárkových kolekcí provozující prodejní ostrůvky v síti nákupních center po celé ČR, se potýká s poměrně velkou mírou "míjení" provozoven. Nakupující chodí přímo do supermarketů, kde nakupují také sladkosti, a proto často nevidí důvod k návštěvě specializované prodejny.
Základním cílem akce je efektivně "zachytit" potenciální zákazníky v blízkosti prodejny s pralinkami tak, aby provozovnu navštívili a příště již věděli, že zde je to místo, kde nakoupí sladké potěšení. Dalším cílem bylo také vyvolání zájmu o okamžitý nákup na provozovně.
Především vyšší střední příjmová skupina, která si ráda připlatí za kvalitu a ráda mlsá - ženy a muži 23+, ale také mladé rodiny či prarodiče s vnoučaty.
Nejlepší poznání je osobní zkušenost, a proto je důležité ochutnat. Proto v blízkosti prodejny prochází švihák oblečený alá Saturnin, který na zlatém podnosu proaktivně servíruje osloveným poukaz na sladkou pralinku zdarma a kdo navíc ihned nakoupí, získává 20% slevu na svůj nákup. Kolemjdoucí oslovuje a zve v čase s vyšší návštěvností obchodního centra, tj. polední pauzy, odpoledne a podvečerní čas.
Během akce bylo rozdáno několik stovek kartiček na pralinku a slevu. Každá druhá kartička byla využita a vyměněna na stánku za sladkost. Zároveň každý čtvrtý návštěvník na místě nakoupil. V porovnání se srovnatelným dnem došlo k nárůstu tržeb o více než 100 %! Akce se zaplatila z denní tržby a vzhledem ke kvalitě výrobků a služeb se dá očekávat návratnost nově získaných klientů.
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...