- Datum konání: 01.11.2011
- Výchozí situace:
Výrobce sladkých pralinek, čokolády a dárkových kolekcí provozující prodejní ostrůvky v síti nákupních center po celé ČR, se potýká s poměrně velkou mírou "míjení" provozoven. Nakupující chodí přímo do supermarketů, kde nakupují také sladkosti, a proto často nevidí důvod k návštěvě specializované prodejny.
- Cíl komunikace:
Základním cílem akce je efektivně "zachytit" potenciální zákazníky v blízkosti prodejny s pralinkami tak, aby provozovnu navštívili a příště již věděli, že zde je to místo, kde nakoupí sladké potěšení. Dalším cílem bylo také vyvolání zájmu o okamžitý nákup na provozovně.
- Cílová skupina:
Především vyšší střední příjmová skupina, která si ráda připlatí za kvalitu a ráda mlsá - ženy a muži 23+, ale také mladé rodiny či prarodiče s vnoučaty.
Naše řešení
Nejlepší poznání je osobní zkušenost, a proto je důležité ochutnat. Proto v blízkosti prodejny prochází švihák oblečený alá Saturnin, který na zlatém podnosu proaktivně servíruje osloveným poukaz na sladkou pralinku zdarma a kdo navíc ihned nakoupí, získává 20% slevu na svůj nákup. Kolemjdoucí oslovuje a zve v čase s vyšší návštěvností obchodního centra, tj. polední pauzy, odpoledne a podvečerní čas.
Výsledek kampaně
Během akce bylo rozdáno několik stovek kartiček na pralinku a slevu. Každá druhá kartička byla využita a vyměněna na stánku za sladkost. Zároveň každý čtvrtý návštěvník na místě nakoupil. V porovnání se srovnatelným dnem došlo k nárůstu tržeb o více než 100 %! Akce se zaplatila z denní tržby a vzhledem ke kvalitě výrobků a služeb se dá očekávat návratnost nově získaných klientů.
Fotografie z akce
Další vybrané reference
Previous
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvek
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvek
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvek
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
celý příspěvek
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvek
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvek
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
celý příspěvek
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvek
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvek
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvek
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
celý příspěvek
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvek
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvek
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
celý příspěvek
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvek
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvek
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvek
Next