- Datum konání: 01.11.2011
- Výchozí situace:
Výrobce sladkých pralinek, čokolády a dárkových kolekcí provozující prodejní ostrůvky v síti nákupních center po celé ČR, se potýká s poměrně velkou mírou "míjení" provozoven. Nakupující chodí přímo do supermarketů, kde nakupují také sladkosti, a proto často nevidí důvod k návštěvě specializované prodejny.
- Cíl komunikace:
Základním cílem akce je efektivně "zachytit" potenciální zákazníky v blízkosti prodejny s pralinkami tak, aby provozovnu navštívili a příště již věděli, že zde je to místo, kde nakoupí sladké potěšení. Dalším cílem bylo také vyvolání zájmu o okamžitý nákup na provozovně.
- Cílová skupina:
Především vyšší střední příjmová skupina, která si ráda připlatí za kvalitu a ráda mlsá - ženy a muži 23+, ale také mladé rodiny či prarodiče s vnoučaty.
Naše řešení
Nejlepší poznání je osobní zkušenost, a proto je důležité ochutnat. Proto v blízkosti prodejny prochází švihák oblečený alá Saturnin, který na zlatém podnosu proaktivně servíruje osloveným poukaz na sladkou pralinku zdarma a kdo navíc ihned nakoupí, získává 20% slevu na svůj nákup. Kolemjdoucí oslovuje a zve v čase s vyšší návštěvností obchodního centra, tj. polední pauzy, odpoledne a podvečerní čas.
Výsledek kampaně
Během akce bylo rozdáno několik stovek kartiček na pralinku a slevu. Každá druhá kartička byla využita a vyměněna na stánku za sladkost. Zároveň každý čtvrtý návštěvník na místě nakoupil. V porovnání se srovnatelným dnem došlo k nárůstu tržeb o více než 100 %! Akce se zaplatila z denní tržby a vzhledem ke kvalitě výrobků a služeb se dá očekávat návratnost nově získaných klientů.
Fotografie z akce
Další vybrané reference
Previous
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
celý příspěvek
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
celý příspěvek
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvek
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvek
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvek
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvek
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvek
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
celý příspěvek
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
celý příspěvek
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvek
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvek
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvek
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvek
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvek
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
celý příspěvek
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
celý příspěvek
Next