Společnost IKEA pořádá v České republice setkání managementu s vedením svých obchodních domů. Jako oživení a optimistické zakončení celého setkání se české zastoupení společnosti rozhodlo předat neotřelou formou „Petici za hezčí bydlení“, která má motivovat účastníky do další činnosti.
Ozvláštnit setkání managementu společnosti IKEA s vedením obchodních domů. Prezentovat prostřednictvím demonstrantů poslání tím, že vstoupí do programu prezentace a předají přednášejícímu petici.
Účastníci semináře z řad evropského managementu společnosti IKEA (cca 50 účastníků).
Koncept je postaven na pozitivním vyznění celé akce, a proto je realizován jako „Happening za hezčí bydlení“. Pro účel akce jsou připraveny tematické dvoujazyčná mávátka a vodící transparent s hesly požadavků účastníků. Např. „Už žádné strakaté pohovky.“, „Zasloužíme si hezčí bydlení“… Celého happeningu se účastní více než 60 lidí od 23 do 65 let. Každý účastník je vybaven mávátkem nebo „rušidlem“ v podobě vuvuzel, píšťalky, aj. Protože se akce koná ve večerních hodinách, tak pochod lemují lidé se svítilnami a lampiony. Po krátkém pochodu v ulicích doráží dav před kongresovou místnost, kde si za veselého skandování a pískání „vynutí“ vpuštění zástupců petičního výboru. Ti poté překvapeným přítomným přednáší petici. Petice i s podpisy signatářů je předána přednášejícímu společně s přáním dalších úspěchů společnosti.
Akce vyvolává překvapivé a pobavené tváře účastníků setkání, kteří dlouho netuší, zda jde o spontánní nebo připravený happening. Také samotní lidé z davu se při realizaci baví, což přispívá k pozitivnímu vyznění celé akce. Výstupem klientovi je profesionální klip z akce pro interní účely společnosti.
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...