V rámci akce Android Roadshow má firma Huawei prezentovat svoje mobilní telefony, které tento OS využívají. Jelikož se akce účastní více výrobců telefonů, Huawei na sebe chce upoutat pozornost a přilákat návštěvníky právě ke svému stánku, kde představuje kromě jiných i telefon Honor, jehož hlavní předností je kromě technické vybavenosti i výdrž baterie. A právě na tuto vlastnost se celá akce podporující propagaci soustředí.
Propagovaný telefon vydrží tři dny, kolik toho vydržíte Vy? Návštěvnici si mohou vyzkoušet každou hodinu jinou soutěž, na které si prověří svoji „výdrž“. Cílem je dát telefon do rukou co nejvíce lidem, nenásilnou zábavnou formou vzbudit zájem o tento přístroj a zároveň přimět návštěvníky, aby na dané akci zůstali co nejdéle.
Akce je zaměřena na uživatele s operačním systémem Android – převážně mužská část.
K tomu, aby byly telefony a firma Huawei představeny přátelskou formou, poslouží koncept nasazených hostesek v roli „trenérek výdrže“. Hostesky jsou oblečené ve sportovním s brandem firmy. Aktivně chodí mezi návštěvníky a vybízí k splnění soutěží na propagovaném telefonu. Během plnění úkolů využívají volný čas a představují daný telefon, zvou ke stánku Huawei a informují o další speciální akci spojené s prodejem produktů firmy. Každou hodinu je pro návštěvníky akce připravená jiná soutěž a v závěru dané hodiny se vyhlašuje výherce s nejlepším skóre, který obdrží cenu v podobě hodnotných reklamních dárků od klienta. Aby návštěvníci vydrželi na akci co nejdéle, je vyhlášena speciální hlavní cena. Tu obdrží hráč absolvující nejvíce jednotlivých soutěží s nevyšším skóre – soutěže se mění po hodině, musí tedy na akci být co nejdelší čas.
Pro návštěvníky byla akce velmi zajímavá a hlavně zábavná. Někteří si hraním her příjemně krátili čekaní na probíhající přednášky k OS Android. Zároveň se touto komunikací dostala do povědomí značka, která si postupně začíná dělat své jméno i na českém trhu, přestože ve světě figuruje jako 4. největší výrobce mobilních telefonů. Návštěvníci si nenásilnou formou - hraním „osahali“ propagovaný telefon, což je přimělo k dalšímu zájmu o tento produkt a značku takovou, čímž se splnil účel akce.
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...