V OC Nový Smíchov otvírá firma Lloyds novou lékárnu. Vzhledem k tomu, že v okolí se vyskytují další čtyři lékárny, potřebuje upoutat co nejvíce potenciálních zákazníků právě na tu svoji.
Lékárna má nejen nově větší prostory, ale i dermatologické centrum s kvalifikovanými pracovníky a spoustu dalších pozitivních změn, na které je potřeba upozornit. První měsíc od otevření každý týden nabízí speciální výhodné slevové akce a právě i tuto informaci je potřeba dostat mezi kolemjdoucí.
Akce je určena pro běžné spotřebitele lékárenského zboží, tedy na velmi široký okruh zákazníků. Právě probíhající slevová akce (-150 Kč na výrobky dané kosmetické řady) se ale zaměřuje spíše na mladší a střední vrstvu a obzvlášť ženy v tomto rozmezí věku.
V okolí lékárny se pohybují dva promotéři – žena a muž, kteří jsou oblečeni v bílém lékárenském kostýmu a kromě letáků se speciální slevovou akcí a informacemi o nově otevřené lékárně rozdávají i dávky vitamínů v podobě jablek, čímž na sebe upoutávají větší pozornost. Základním poutačem, který promotéry nejvíce zviditelňuje, je ale svíticí walkingboardy. Díky němu jsou promotéři viditelní již z dálky a nápisem nad jejich hlavami „Dárek pro Vás“ na sebe upozorňují s informací, že se mohou kolemjdoucí na něco těšit. Tato informace málokoho nenechá v napětí, co může obdržet.
Podle rozdaného počtu jablek a letáků byla akce považována za zdařilou. Kolemjdoucí se aktivně sami vyptávali, měli zájem jak o jablka, tak i o samotné letáky se slevovou akcí, což je v dané lokalitě přeplněné promotéry s reklamními tiskovinami velký úspěch. Další zhodnocení kampaně bude možné posoudit až po navrácení zákazníků, kteří se budou ptát jak na probíhající slevové akce, tak na klasické lékárenské výrobky.
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...