- Datum konání: 28.11.2012
- Výchozí situace:
Společnost Lufthansa Group pravidelně pořádá pro své partnery a klienty setkání v netradičním pojetí. Tentokrát se je rozhodla pozvat do Skydive arény k létání ve větrném tunelu, který simuluje volný pád. Kromě samotného létání je potřeba zajistit doprovodný program pro ty, kteří se zrovna létání neoddávají nebo čekají na svůj let.
- Cíl komunikace:
Cílem akce bylo pobavit a vtáhnout do děje pozvané hosty, propojit místo akce s tématem létání.
- Cílová skupina:
Obchodní partneři Lufthansa Group.
Naše řešení
Akce byla pojata v duchu „Setkání třetího druhu“, tedy tématika UFO a vesmírných výletů. Základním východiskem je být připraven na návštěvy s mimozemskou civilizací – dorozumět se, seznámit se se zvyklostmi mimozemských civilizací, umět se bránit, ale především umět se pobavit. Abychom propojili místo akce s tématikou létání do vesmíru, celý prostor Skydive arény jsme tematicky vyzdobili dekoracemi (létající talíř, planety, mumifikovaný mimozemšťan atd.). Atmosféru dokreslovala světla a promítání na strop (průlet vesmírem). Celý doprovodný program jsme vytvořili tak, aby zapadal do filosofie akce a aby se hosté mohli aktivně zapojit do programu. Abychom navodili atmosféru vesmírné lodi, hned při vstupu byl připraven detektor otisku ruky, který opravňoval ke vstupu na loď a welcome drink B52 á la Amaroun. Celým večerem pak hosty provázel DJ jako kapitán lodi, hostesky a promotéři jako stevardky a stevardi. Všichni byli oblečeni do vesmírných kostýmů. Stevardky a stevardi hosty informovali o programu akce a zvali je k jednotlivým aktivitám. Aby se hosté v průběhu celého večera bavili, připravili jsme pro ně, kromě létání, celou řadu aktivit. Na výběr měli soutěž ve vesmírném tanci, ve vesmírné střílečce, fotografování se u fotostěny á la kosmonaut ve skafandru nebo půjčovnu měničů hlasu. Na základě některých z těchto aktivit se pak hosté mohli zúčastnit tomboly o hodnotné ceny. Dále jsme pro hosty připravili výuku znakového jazyka odbornými lektory, kteří přítomným předvedli spoustu neverbálních výrazů v případě návštěvy z vesmíru. A aby hosté nebyli návštěvou zaskočeni, také je několik nejdůležitějších výrazů naučili. Pro ilustraci setkání s jinou civilizací byl k vidění tanec v podání robotů humanoidů nebo světelná neon show aneb jak se drinky míchají jinde. Hosté mohli během večera ochutnat netradiční formu cateringu tzv. molekulární stravu, v které se běžné suroviny upravují sofistikovaným způsobem do rozmanitých skupenství.
Výsledek kampaně
Akce se zúčastnilo kolem 170 pozvaných hostů. Většina z nich se také aktivně zúčastnila programu a soutěží, čemuž odpovídá počet účastníků v tombole. O úspěchu akce hovoří také ohlasy hostů a jejich setrvání až do samotného závěru akce.
Fotografie z akce
Video z akce
Další vybrané reference
Previous
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvek
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvek
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
celý příspěvek
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvek
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvek
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvek
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvek
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvek
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvek
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvek
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
celý příspěvek
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvek
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvek
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvek
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvek
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvek
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvek
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvek
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
celý příspěvek
Next